2014. december 16., kedd

December Daily - 12.

Az abszolúte megúszós...

Oda meg vissza vagyok, bár először azt hittem mégsem olyan jó ötlet 22 embernek karácsonyi lapot készíteni, de mennyire jó volt mégis és mennyire jó nap, mint nap kapni a "csere lapokat". Bizony, egy nagy és régi álmom vált valóra (nem egy nagy dolog), az "Öreganyó és a mérges postás" volt a kedvenc mesém, abban volt öreganyónak a kandalló felett képeslapfüzére. Mostmár nekem is van! Az erről készült fotót jó nagyban, oldalméretben nyomtattam ki, és csak egy NőiCsizma mosolyírás csipi, ill. egy SF zászlósor csipi bolondítja még tovább az összhatást. A számot digiben mókoltam a képre, csakúgy, mint a feliratokat. Imádom!
A Háttér egy SF december napjai papír, ami nagyon passzolt a fa mintázatával az egész kép hangulatához.


Nincsenek megjegyzések: