2011. november 4., péntek

Megérkezett az OTTHON, ÉDES OTTHON blogvonat! UPDATE!

Amit már kb. egy hónappal ezelőtt indítottak el az SB.hu-n a lányok. Kaptunk egy jó tágas témát, egy jó tágas színpalettával...Janka volt a nagy összefogó,  igyekezett lelket tartani mindenkiben. Mivel voltam olyan szemfüles, hogy elsőként vettem észre, hogy lehet jelentkezni, így elvileg nálam kezdődik a begyűjtés. Úgy izgulok, mint.....majdnem leírtam... :))))

Tehát a vonatunk ismét 20 vagonon felüli lesz, szép nagy lesz, hosszú és nehéz, tessék jó sok helyet pucolni a Vini bácsikon!

Részemről már jó ideje dolgozgattam rajta, aztán nem is igazán bírtam leállni. Van ebben minden: template, elemek, papírok tömkelege, alphák, brushok, számok, wa-k. Vegyesen vannak magyar és angol nyelvű dolgok is. Remélem minőségileg is rendben lesz vele minden. Tou-t nem írtam, mert már hulla vagyok hozzá, de amit leginkább használtam, azok ingyenes brushok és shape-k, saját fotók, textúrák, stb. Csak 3 előkét csináltam, de 6 részletbe csomagoltam (most töltögetem fel) remélem így minden felmegy. (rendes vagyok, hoztam az előkéket, csak hogy tisztábban lehessen látni a dolgokat :))))


I'm the first stop, the next stop is by Janka (Yellow Butterfly Design).
Az utánam következő állomás Jankánál van!
Aztán menj és gyűjtsd be a többit is!

elemek/elements download

template

papírok 1/paper pack 1. és papírok 2/paper pack 2.

Jó vonatozást és kellemes digizést a nagy digitális scrapbook világnapján!


UI: Köszi csajok, hogy szóltatok, reggel még variáltam a bejegyzésen, lehet, hogy én szúrtam el valamit a linkeléssel, javítva van az elemek linkje!

22 megjegyzés:

todido írta...

köszönöm, vittem, jó nagy vagonod lett ;) szép napot!

Margó írta...

Nem értem ide elsőként, de így is nagy-nagy köszönettel viszem!:-)

altalena írta...

Nagyon Köszönöm a készletet! Most töltöm:D

Janka írta...

aztapaszta! ami így elsőre megfogott, az a fém betűkészlet! azt imádom, biztos fogom használni :) köszi a készletet, töltöm, csomizom.

Unknown írta...

Fantasztikus! A mennyiség is, és bár eddig nem sokszor használtam, de a sablon nagyon piszkálja a fantáziámat. Valami biztos lesz belőle nálam... Köszi szépen!

Secima írta...

Nem semmi munka volt ezt összehozni. Látszik rajta, hogy élvezted. Köszi szépen. :))))

beedee írta...

Nagyon szépen köszönöm! ÓRIÁSI lett! Minden értelemben! :)

Minyu írta...

Aztaaaaaaaa, most csomagoltam ki, nagyon szuperséges lett!

Kriszta (hozak) írta...

Hú, mennyit dolgoztál és ötleteltél!!!
köszönöm a szuper dolgaidat!

Ilus írta...

Mekkora pakk...szuper csajszi :)
Köszönöm, vittem!

pgmaria írta...

Imádom a gombjaidat, vittem, köszi a készletet!

Atyus írta...

Szuper! Köszi!
Szerintem az első, elemek link nem jó. Csak nálam?

ziti írta...

vittem volna mindet, ha az elemek linkje jó lenne. :(
szuper vagont pakoltál össze!!!

JLS írta...

Pretty!!! Thank you.

sandybell127 írta...

Vittem én is köszönettel! :)

Névtelen írta...

Csodaszép, én vittem! Köööszi!

Whitefrost írta...

Fantasztikus vagont alkottál, már el is vittem. Köszi érte:)

rubin írta...

hű, ezt nevezem, minden elismerésem! gyönyörűeket alkottál!!!!

Christine írta...

Nagyon szép, hatalmas készlet:) Köszönöm!

Timi írta...

Köszönöm!

Eszter Schlakker írta...

Szuper lett, most töltöm éppen, köszönöm! - whetuu

grammiedeb írta...

Thank you for sharing your talent. Very nice.