2011. április 22., péntek

Csu-Csúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú! Pöff...pöfff...szussssszzzzzz....

Így érkezett meg az a szenzációsan hatalmas blogvonat, amelyet a Scrapbook.hu-n indított Altalena, egy színinspirációs palettával és egy címmel beindítva a népség-katonaság fantáziáját. :)
A mozdonynak irtó nehéz dolga volt, alaposan kifulladt, mire ideért, hiszen a szorgalmas résztvevők rettenetesen telerakták a vagonokat szebbnél szebb holmikkal.
A blogtrain a "The flower of naturalness" nevet viseli és 26 vagont húzott.
Íme az előnézeti képe, amelyet Altalena alkotott meg, mégpedig úgy, hogy minden vagonból választott legalább egy elemet, vagy papírt. Szerintem már ez maga a gyönyör! :)


És akkor most ugorjék Thomas a szeneskocsiba :)...
A huszonhat megállóból itt csak az előttem, utánam következőt és a sajátomat tüntetem fel (én épp két nagyágyú közé kerültem, :)))), de javaslom szálljatok fel a végállomáson, és utazzatok el a másik végállomásig, valamint nagy bőrönddel menjetek, mert a végére telis teli lesz csodás alkotórészekkel!!!
Jó utat!
Csu-csúúúúúú!!!!!

előttem: Gigi
itt: engem találsz (Gólya) :)))
utánam: Icka


A részem:




Nagyon-nagyon jó szórakozást kívánok!!!!!


Kiegészítés

Immáron birtokában vagyok én is a többiek készleteinek, úgy vélem, nem kell zavarba jönnöm, annyira, kezdő létemre nem lett rossz, amit ügyködtem :)
Meg nem állhattam és máris készítettem egy oldalt, jó vegyesen használgattam sokak készleteiből, a bőség zavara kavarog a fejemben, legszívesebben mindet oldalra tenném most azonnal! :)

nem megjelölve az egyes elemeket, de van rajta: 
Minyu, Gigi, Timo, Beszteri, Kriszta' Creations, Altalena, Rita006, Ányi, Dtimy, Mörjike


és mégegy, ezúttal Tinci template-jével, és sokak elemeivel, papírjaival, betűivel :)

23 megjegyzés:

altalena írta...

Gyönyörű a készleted Golya... a rajzolt elemek és a gombok a kedvenceim:D Biztos hogy fogom használni! Köszönöm, hogy játszottál velem.. megsúgom, már meg van a következő ötlet... de egy kicsit más lesz mint ez, de erről egy kis pihi után majd írok!!!:D

Minyu írta...

Nagyon csúcs, amit alkottál! A keretek lenyűgöztek, gyönyörű lett! Köszöntem!

Secima írta...

Csodás!!! Köszönöm. Le is töltöttem. :)

Margó írta...

Húúúúúúúú, Gólyácska-Timike, nagyon büszke vagyok Rád!!!!! Szuper tehetséges vagy!!! ... és sokoldalú, szóval el vagyok Tőled ájulva:-))) Köszönöm, gyorsan letöltöttem ám, nehogy "ne maradjon nekem"! és egész éjjel csak bontogatni fogok:-))) Szép ünnepeket kívánok Nektek!!!

Budaházi Brigitta írta...

Kedves "szomszéd állomás" :) ! Szépséges készletet készítettél, gratulálok hozzá! A bemutató oldalad NAGYON tetszik!!! Jó látni máris használatban a készlet elemeit.

Eszter(beszteri) írta...

köszönettel vittem! :) és csodás lett az oldalad! :)

icka írta...

szuper jó lett a készleted!!! köszi!

Unknown írta...

Nekem legjobban a varrások és a papírjaid tetszenek. Már töltöm is! Köszi!

beedee írta...

Lejött végre! Köszönöm!!! Szipi-szupi lett!!

Bíró Ágnes írta...

Köszi, vittem is. :)

Tinci írta...

Fantasztikus, köszi!

Dtimy írta...

Köszi, én is viszem! Szuperek az oldalak, ügyi vagy, hogy ilyen gyorsan kettőt is készítettél! ;)

Janka írta...

Jaj, de jó neked, hogy már alkottál is vele!!! Kezdő létedre fantasztikusan ügyes vagy, nagyon jó kis készletet raktál össze! Csak így tovább!!!
Kösz a részed :) Azt hiszem, én is hasonlóan leszek - legszívesebben mindent rápakolnék egy oldalra :)

Puzsi írta...

Te Csaj! Ugyan már bejelentkeztem Beedee-hez CT-tagnak :), de lehet, hogy Hozzád is jönnék, ha úgy gondolod, hogy tervezésre adod a fejed... IMÁDOM az előnézetid, nagyon ígéretes. Köszönöm szépen!

Ilus írta...

Szuper a készlet, le is töltöttem, és nagyon szép oldalakat alkottál...:)

Kriszta (hozak) írta...

Szépséges, köszönöm!

Blissz írta...

Gólya, te egy zseni vagy!!! Nagyon jó lett a készleted! El is vittem és nagyon szépen köszönöm! Mikor leszel designer? :D Nagyon tehetséges vagy, remélem hamarosan a tervezők közt üdvözölhetünk!
szép napot kívánok!

do írta...

Csodaszép a részed! Szerintem is zseni vagy!!! Töltöm is, és köszönöm szépen Neked is!

Toni írta...

csudiszép! Köszönöm, viszem és kicsit morgok, mert a hotos töltögetősnél 10-ből 9-szer nem tom elolvasni a szóellenőrzést :)

M. írta...

Egyáltalán nem kell szégyenkezned, sőt! Köszönöm, vittem!

Unknown írta...

Thank you very much!

Osli írta...

Csak most értem ide, de már telik a bőröndöm :)
Vittem a tiéd is, naná! Köszi!

RoseAddict írta...

Very pretty kit and layouts! Thank you very much.