2012. november 6., kedd

#CFA day 2.

Sziasztok megint, remélem mindenkinek jól sikerült a tegnapi feladat, nem volt nehéz, ugye??? (amit nekem sikerült alkotnom kb. 3 perc alatt, az elképesztően tetszik nekem :)))

Na akkor ma egy picit bonyolultabb lesz, nehogymá' ilyen könnyen megússzátok :)

Esetlegesen később kapcsolódók miatt ezt minden nap ide fogom másolni, ne zavarjon meg senkit, nem lesznek újabb szabályok :)
Játék szabály/ Rules of my Game
Általános tudnivalók/Generation Informations
(Scroll down to the task day2 in english version!)
Tegnap Beedee tett egy javaslatot, amit meleg szívvel elfogadtam, hisz vannak köztetek, akik kezdő készletezők. Kérlek, ha bizonytalan vagy bármiben, nyugodtan kérdezz. Szeretettel ajánlom figyelmedbe a készlet készítés íratlan szabályainak leírt verzióját :) ITT!

Feladat, második nap (a mai nap kódja: sajátnév_CFA_day2)

Na jó, mégis van egy szabálykiegészítés :) Többször is lesz olyan feladat, ahol VÁLASZTANI kell, vagy hirtelen dönteni. Kérlek, hogy az ilyen feladatoknál mindig az ELSŐ gondolatodhoz ragaszkodj és próbáld azt megvalósítani.

A mai is egy ilyen feladatocska lesz. Tudjátok, ugye, hogy a számoknak is van rezgése?
Ma matekozni fogunk, na jó, csak egy egész kicsit, pont annyit, ami még az én matekos képességeimet nem haladja meg :))) Aztán asszociálunk.

Gondolj egy 3 jegyű számra, de tüstént és gyorsan írd le. (MOST!!!, aztán olvass csak tovább!)

Add össze a számjegyeket egészen addig, amíg egyjegyű nem lesz belőle.
Pl: 345--->3+4+5--->12--->1+2--->3
A végeredménynek megfelelő témát dolgozd fel ma! Mindegy mi lesz belőle, lehet papír, elem, overlay, idézet-wa, paca, stb. Ami a témáról eszedbe jut hirtelenzi. :) (nyilván rám is hat a számok rezgése, így aztán bizti az sem véletlen, hogy melyik számhoz mit párosítottam első felindulásból---ááááá, lesz mit elemeznem majd :)))))

1. gyermek/gyermeki/gyermekkor
2. társ/pár
3. melegség
4. gyógyítás
5. mágia/varázslat
6. harmónia
7. vég/befejezés
8. végtelen
9. várakozás

Gondolkoztam rajta, hogy adjak e ötleteket, de inkább nem, induljon be a fantázia! :)

Remélem ma is jól szórakozol majd a feladat készítése közben! (azt meg végképp remélem, hogy mindezt angolul is el tudom magyarázni...vajon van értelme? :))))


Day 2.

I hope, you enjoyed the yesterday's task! :)

 A little rule to the daily task (and the others, which will have similar in the future):? when you become the task: choose something or think something quickly, please keep your toughts in the first!

Today will be a little bit more complicated task. Maths!

Think of a three-digit number! Write it NOW!!!! (than read on)

Add the digits together, until a single-digit becomes.

eg: 345--->3+4+5--->12--->1+2--->3

What's your result? Choose your number, and your task! Associate it! Create anything (paper, frame, element, overlay, word art, etc), can think of it!


1. child/childish/childhood
2. partner
3. warmth
4. healing
5. magic
6. harmony
7. end/completion
8. endless/infinite
9. waiting

Let's go! Enjoy!

2 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Hát, nekem ez könnyebb volt, mit mondjak, a papírok nem igazán az én világom... :D

Pertine írta...

:) háát, nem tudom, hogy hol kell jelentkezni, de készen vagyok az első két feladattal... jól bebolondítod az embert ezzel a játékkal. Nekem bejön a papír téma ;)