2012. november 5., hétfő

Pótol, pótol szorgalmasint...

hát a blogolással némileg el vagyok maradva...ÖÖÖÖ, na sebaj, íme egy kupac oldal visszamenőlegesen :)

Múltból maradt...pár hete volt ez a kihívás a cewén, Treza indítványozására. Nálam van a családi fotótár, és vannak közte iiiiigen régi fotók. Nagymamám első áldozó fotója pl. Ebből született az oldalam:

Anna Aspnes : Saffron Villából, és a Photo Brad pack, Beedeesign:Vintage Harmony és Remember when 

Shel kihívása volt a "mi akartál lenni kiskorodban?" Hát igen, én világ életemben az akartam lenni, ami vagyok, óvónéni. Amikor eljött az ideje, hogy felvételizzek mégis csak a harmadik helyen jelöltem meg az óvónői szakot. Még jó, hogy az első két felvételit elbaltáztam így aztán mondhatjuk, a sors kijelölte nekem az utam :) A fotón éppen gyereknapon egy gyerekszájakból összeállított műsort adtunk elő, és természetesen én egy nagyon helyes kislányt játszottam :)

Alydemoraes: Tuesday morning

Pertine ATC kihívására készítettem ezt a kártyát. Persze, hogy azoknak a készleteivel, akik ebben igazán nagyok! Az alapja egy Portugáliában készült fotóm, ami egy óriási világtérkép mozaik az utcán, Lagos városában.

Kovaxka:Think Green és Paula Kesselring:the traveller stamps és Butterfly sheets, idézet :Polgár Ernő

Legutóbbi kihívás az új blogtrain használata volt, vagyis miről álmodnak a baglyok ősszel? Hát az enyém a drága pici fiamról, természetesen :)

Autumn is dreaming about owls- cewe blogtrain

Volt még két videoscrap is, amióta nem blogoltam le rendesen az oldalaimat...(ööö egy hónap) :), na jó, most látom csak, hogy inkább három....no, ottan ezek készültek: (hopp, ahogy nézem a mappámat egy negyediket is találtam, na jó, ez már súlyos...)





Úgy látom rendes vagyok és balanszot tartok nagyjából a fiaim fotóinak felhasználásában :)

Aztán elmaradásban vagyok még bemutatásilag vagy 3 Orsi féle ATC kihívás kártyával, ehhez ugye Orsi mindig készít egy kis minit is, ez a legutóbbi, amire még lehet jönni bátran az SBE-n! (Ma hét éve, hogy a Nagyikám elment közülünk :(((( )


Ezek pedig két korábbi (szept, okt)




Orsinak még adósa vagyok: a napokban jelentek meg az SBE-n a tervezők UBI készletei,



Orsiéból az alábbi oldalt alkottam, a két kicsi angyalommal és mellesleg rátoltam egy WAW wa-t is:


Orsi készített két QP freebiet is a DSD alkalmából, ezeket beszerezheted itt:



Asszem mára ennyi :))) Jó csemegézést, remélem tetszenek Neked is az alkotásaim, én egyiket másikat nagyon imádom! :) (és tök szerény is vagyok)

És most megyek és pucolok egy kis helyet a srap-es meghajtómon :)

Nincsenek megjegyzések: