2012. november 7., szerda

#CFA day3.

Sziasztok!

Játék szabály/ Rules of my Game
Általános tudnivalók/Generation Informations
(Scroll down to the task day3 in english version!)

Hehe, akasztották a hóhért: tegnap nem tudtam befejezni a feladatomat...valahogy így jött ki a lépés. (és ne higgyjétek, hogy nekem bármivel könnyebb, a tegnapival rendesen izzadtam. Nem készülök előre :) Viszont már csak a vége hiányzik, szóval a tgenapi hangulatom belegyúrva! Nekem szuper napom volt ám!!!!:) Visszatértem a Zenedémbe, és lelkesen vártak a régiek, s az újak egyaránt, és nagyon jól éreztük magunkat! Roli is jól bírta a gyűrődést, bár nagyon elfáradt szegénykém.

Amit elfelejtettem írni tegnap, és kérlek, hogy pótoljátok, a hangulat listára írjátok fel, hogy mely szám jutott végül, és mely fogalom. Köszike.

Harmadik játék!

Ma a humánosoknak kedvezek jobban :), rém egyszerű lesz a feladat: SZÖVEGELJ!
Bármilyen szöveg, szövegrészlet, régi-új, olvasható/tlan, szócímke('k), wa, vers, idézet, írott papír, vagy akármi lehet, ami szövegről eszedbe jut! Ennyi, jó munkát!!!!

Day3 task

It will be really simple again: TEXT IT!

Can be anything: wordlabel(s), wa, poem, readible/ unreadible, written paper, etc.
Good work!

(Yesterday I forgot: please registrate in your "daily mood-list", what number did you get, and what term, thank you)

Nincsenek megjegyzések: