2012. június 3., vasárnap

OsDesign Children's Day page set

Nagyon gyorsan, mielőtt kb. két hétre gépmentes eltűnésem körvonalazódik ( felújítás miatt ma szét kell kapjuk a gépes szobát, így aztán bizonytalan ideig eltűnök...lehet, hogy netet megoldom majd, de alkotni nem fogok valószínűleg addig :((((( ), szóval még gyorsan blogolom Orsi új, gyereknapos készletét, igazi, vidám, színes, aranyos figurákkal.

Mi gyereknapon hárman, plusz Anyum és Húgom kicsi lánya, a Veresegyházi Medveotthonban jártunk, és nagyon jól éreztük magunkat! Oli a macietetésen túl még csúszdázott egy felfújt, légvárszerű csúszdán nagyokat, játszótereztünk is, és még medvefarmos emlékérmet is készítettünk. A maciliftre senkit nem tudtam rávenni, pedig talán én voltam a családból az egyetlen, aki miatt nem tudták volna lecsukni a biztonsági korlátot :))) Az újszülött macikák és farkasok is nagyon cukik voltak, bár őket a tömeg miatt alig-alig láthattuk. Nagyon jó élmény volt a fiam és a picurka unokahugim édesen hívogatták a nagy medvéket mézet nyalogatni. Azt hiszem aznap cukros kómába merültek a medvék, annyi látogatója volt a parknak. Erről született az oldalam, hamisítatlan színkavalkádos, gyereknapos hangulatban. Orsi készlete hétfő estig szokásos módon akciós az SBE-n.






Az oldalam:


A legközelebbi találkozásig mindenkinek minden jót!!!

1 megjegyzés:

Ritttus írta...

Úúúúúgy fogsz hiányozni! Gyere vissza minél előbb!
Nagyon vidám, klassz a maciparkos oldalad! mi is nemrég jártunk ott. nekem a liftre eszem ágában sem lett volna felülni! :) Viszont a csöpp kislányom bemerészkedett abba a hatalmas ugrálóvárba, engem majd a szívbaj kerülgetett! :)