2012. május 29., kedd

Lehullt a lepel

Bizony, pénteken megvolt Olivéréknél az évzáró, így az óvónénik megkapták a csodásan sikerült scrapbook albumokat. (aki még nem tudná, márpedig miért is tudná mindenki, a fiam csoportja összefogott és minden szülő a saját gyerkőcéről készített egy hagyományos oldalt, amin a gyerkő fotója, neve, saját munkája (vagy kisebbeknél kézlenyomat, firka, bármi) és egy, az adott óvónénihez, vagy dadushoz kapcsolódó idézet volt, ami a gyerek szájából hangzott el. Mivel kettő óvónénijük és kettő dadusuk van, így mindezt négy példányban kellett legyártani). Nem gondoltam volna, hogy készen lesz és azt sem, hogy mindenki benevez a csoportból, de végül így lett.  A szülők között olyan rejtett tehetségek vannak, hogy ihaj! Mondanom sem kell, hogy volt nagy öröm és meghatottság, és az egyik dadusnéni ott helyben leült olvasni és fogadta a szülői "köszönjükazévesmunkáját" puszikat ülve, fel sem nézve az albumjából. :) Egy hülyeséget elkövettem, mivel a borítóra szánt százlábú mellett még maradt hely, felragasztottam a nevüket chipboardokból, de sajnos a lefóliázott felületet semmilyen ragasztó nem szeresse, még a pillanatos sem, így potyognak....De szerencsére nagyon helyesek a mi óvó/dadusnénijeink, mert azóta is harcolnak a betűikért :))))
Az albumokból készítettem diavetítést, de mivel néhány szülő jelezte, hogy nem szeretné a neten viszontlátni, így nem teszem fel. Mutatom, amiket én kreáltam Olivérről, bár egyszer már feltettem őket a fb-on a "meglepetés kommandó" oldalára.





Hát sztem én még eléggé messze esek a hagyományos kategóriától, de a kötelező elemek meglétére koncentráltam erősen :)))

Ó, a borítót azért megmutatom, az az én munkám :) Ugyanez a százlábú van nekik az ajtajukon, csak hagyományos formában, azt is én készítettem, a cipőket (jellel ellátva) az óvónénik madzagolták oda. Az eredeti előnye, hogy körönként van, mivel vegyes csoport, az újaknak minden évben kell majd új, a kiballagottak meg megkaphatják emlékbe a saját kukac-szeletkéjüket. Le is van mind laminálva, így gyerekhatlan :))) Itt is lefóliáztam, hogy tovább tartson. No, de a borítón digitális változatban:



Mutatok még néhány oldalt azoktól, akik, tudom, hogy nem bánnák, mert szenzációsak születtek.
(ha a tulajdonosok valamelyike erre jár és mégis bánja, hogy feltettem, szóljon, bár szerintem ezekkel büszkélkedni kell!)

mind a négyük albuma egy közös oldallal indult, amelyet négy lelkes anyuka (egyik én) készített el

ezt én követtem el


A személyes kedvencem (a kissrác is, de nagyon!)
ez az anyuka nagyon megfertőzödött, és tök mázli, mert nagyon jó érzéke is van hozzá





No, albumokról ennyit.

Készült még néhány dolog a két csoportnak (a fiaménak és a sajátomnak, ami már csak lélekben a sajátom).

Ballagós tabló százlábú csoport (Ez kicsiben a tarisznyájukba is belekerült.):

(százlábú, vers, pecsét saját, papír Bóbita Designs)


Emlék a csoporttársakról szintén a tarisznyába- százlábú csoport:

( Pecsétek saját, varrások Bóbita, betűgombok Beedeesign)



 A saját csopimnak (Hintapacik) ballagótabló (képlap méretben a tarisznyába is megy):

(keret és papír Doodle design, vers, hintapaci saját)

Emlékoldal a csoporttársakról Hintapaci csoport:

(varrás Bóbita, betűgombok Beedeesign, napocska felhővel Bettieescrap)


Még egy dolog készült Éva néninek, a fiam egyik óvónénijének, aki most vonul nyugdíjba, holnap búcsúztatják majd a gyerekek, a csoport nevében pedig egy pólót kapott, elöl ezzel:

(betűgombok Beedeesign)
Hátul ezzel:



Hát ilyesmikkel ügyködtem itt nagy titkosan karöltve a többi szülővel. Remélem Nektek is tetszik!!! :)

9 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Fergeteges, amit összehoztál (tatok)!

Florci írta...

éééééniiiis oda akarok járni ovibaaaa!!! megin csak basszuskulcs, nálunk alig van valami, az összefogás annyi volt, hogy a szülők lelkesen bólogattak, mikor előadtam az ötletet, hogy okééé, és biztattak, hogy csináljam meg bátran... (te legalább díjazod, mindjárt posztolom is!)

Gabi írta...

Hát ehhez csak gratulálni lehet ! És nemcsak az ötlethez, hanem a szülők hozzáállásához is! Hol van ez az ovi ???? Én hasonlóra szerettem volna rávenni a csoporttársakat, és lettem volna olyan mafla, hogy a nagyrészét meg is csináltam volna egyedül (főleg, hogy az egyik óvónő nyugdíjba ment), ... szerinted ??? ... Lett belőle valami ??? Háromból kitalálhatod ! .. Akkora volt a lelkesedés, hogy ... mit mondjak ?
Én biztosan eldobtam volna az agyam örömöben, ha ilyen ajándékot kapok a gyerkőcöktől. Főleg, hogy egy-egy "aranyköpés" is benne van! Lehet, hogy már decemberben elkezdem magyarázni, hogy ez milyen jó ötlet, és akkor hátha következő évzáróra össze tudunk hozni valami hasonlót. Főleg, hogy utolsó évünk lesz nekünk is.

kreatívhit írta...

Nincs mit ragozni! CSÚCS!!!

Minyu írta...

Csodálatos lett! Szuper, hogy a szülőket ilyenre rá lehetett venni (én a tablóhoz képet alig tudtam összekaparni...)
És nagyon ügyesen ügyködtél, le a kalappal!

Névtelen írta...

Woooowwww! gratula az albumhoz is, a szülőkhöz is! és a nagyfiúnak is!!!! :)

whitefrost írta...

Szóhoz sem jutok mennyire ügyes vagy és fantasztikusan összekaptad a többi anyukát is (ritka dolog). Gratula.

Era85 írta...

Ez ájulósan jó lett!!!! Nagyon ügyesek ezek az anyukák! Imike anyukája különösképp! Le a kalappal előtte, no meg előtted is, hogy ilyen testre szabott ajándékot találtál ki! Az oldalaid fantasztikusan jók lettek! (Olyan lyukim van nekem is - szívecskés - , csak a saroklyuki hiányzik.) És ne aggódj, egész jók lettek a hagymás oldalak! Igaz digiben profi vagy, de hidd el, ez is nagyon jó! Látnád az én kezdeti oldalaim ?! :)))

Margó írta...

Igen, már megint azt mondom, hogy de jó lett volna egyszer egy ilyen csodás ajándékot kapni!!!:-)) ... és nagyon örülök, hogy vannak/voltak körülötted olyan szülők, akik társak voltak egy ilyen "igazi ajándék" elkészítésében!!! Gólyácska, ez csodás!!!! ... Neked és a szülőknek is gratulálok!!!