2012. március 4., vasárnap

Tegnap esti küzdelem/ új blogtrain/ Bóbita márciusi játéka

Bóbita vezette a videoscrapet, amit már az 5. percben majd mindenki veszett ügynek tekintett. A brutálmintás alappapír és a 13 lépésben történő papírszeletelés mindenféle arányokkal és elhelyezésekkel tarkítva meghaladta az erőnket :)))) Azért, végigtekintve a galéria oldalain, szerintem egytől-egyig tök jó alkotások születtek. Az enyém ilyen lett:


 Soha amúgy eszembe sem jutna ennyi papírt felhasználni. Ennyi félét és ennyi mintásat végképpen nem. Krisssz szóvá is tette a kommentjében, hogy nem választottam eléggé mintás papírt második alapnak. Szerintem meg az egy nagyon mintás papír!!!! :) Csak nem eléggé kontrasztos! De ez nem volt kikötve, szerencsére. Tekintve, hogy a fotót már jóelőre kiválasztottam, tehát igyekeznem kellett, hogy végül is eléggé férfias legyen az alap.


Ha már Bóbita: A cewén újabb blogvonat indul: a "Miracle". Szintén Bóbita lesz a háziasszonya, egy nagyon ütős, tavaszi bezsongós színpalettával.



Plusz, Bóbitánál megindult egy mini freebie-vel a márciusi játék is! 5 dolcsis kupont lehet nyerni a boltjába!

3 megjegyzés:

Pertine írta...

:) Hát ez egy fantasztikus oldal a két fiúról! Nagggyon tetszik!

Audi írta...

Köszönöm a híreket! És milyen jó, hogy túléltétek a tegnapi videoscrappet. Így legalább fel tudtátok tölteni ezeket a remek oldalakat a galériába. Várom a továbbiakat a fiúkról :-)

Névtelen írta...

Én is bekukkantottam a fórumon a videóscrap-be, de a sok-sok papír teljesen elriasztott :) viszont fantasztikus oldalak születtek! nagyon ügyik vagytok! a Te oldalad különösen tetszik :)