2012. március 3., szombat

OKC: Rainbow Design: Spring

Kata a tegnap jött ki az új készletével, a nemesen egyszerű "Spring is here"-rel.
Kissé megkésve, de törve nem, én is hoztam vele egy oldalt. Hát, lassan két éves ez a fotó....akkor bérletünk volt az Állatkertbe, mivel kocsival kb. 10 perc tőlünk (plusz a lehetetlen parkolás és a parkolóhelytől való besétálás plusz 30 perc:))), ezért heti egyszer tuti kinn voltunk. Ez egy nagyon vicces napon volt, emlékszem, hogy hol sütött a nap, de inkább esett az eső, háztól-házig rohantunk az esőcuccban :) Mikor már hazafelé indultunk végleg kisütött a nap :). Ez a gyönyörű hófehér tulipános virágágyás a bejáratnál ékeskedett. (egyszer már talán dolgoztam ezzel a fotóval).

Nos, a készlet és az oldalam.




Ó, igen, nekem a vesszőparipám a fontok ékezetesítése mellett, a "gyereket-nem-darabolunk", de itt én ki vagyok békülve vele, mert darab nem hiányzik a fiamból :)))) Egy template-tel kezdtem a munkát, de annyira átalakítottam, hogy az édesanyja sem is merne rá...Annyira jól estek ezek az üde sárgák és zöldek!!! (de közben beleborzongtam, hogy mindjárt húsvét, és minden teli lesz húsvéti készletekkel, és a húsvétot pont annyira nem preferálom, mint a Valentin-napot, vagy a Halloweent, pedig ez legalább nem egy külföldről beszökött "ünnep", hanem értelme is van, de én akkor sem szeretem.)

Kata készlete a Digiridoo-nál kapható!

4 megjegyzés:

Minyu írta...

Tényleg üde kis oldal lett!

Audi írta...

Ez a gyerek még így aligdarabolva is nagyon jól néz ki :-) Az oldal meg elragadó! Erre a templétre kiváncsi lennék...

Noncsi írta...

Szia Timi!

Gratulálok a második kismanóhoz. :)
Szépek az oldalaid és a kisfiad is nagyon édes!

Noémi ;)

Krisz írta...

Cseles vagy. Szegény template készítő! Neked már nem is kell template tudsz te magad is csinálni! Szupi kis oldal! A fotó nagyon tetszik! :)