2011. augusztus 4., csütörtök

Life is moment by Bettieescrap

Amikor megláttam ezt a "mini"-t, hát nem szaladtam Olivéres fotókért, hanem elkezdtem átválogatni az unokahugom fotóit. Imádnivaló pofikat tud vágni. Amiről a komment is szól...egyszerűen hihetetlen számomra, hogy Enna baba mennyire hasonlít a Nagymamánkra. Szegény már elment, de ha még élne biztos csattintanék róluk egy jópár közös fotót, amin látszódik a hasonlóság. Tervezem, hogy összekeresgélek néhány régi fotót a Nagyiról, amin hasonló arca van, mint amilyen Ennának egy-egy képen. Jó kis oldalakat lehetne csinálni belőle. A hugom már szerintem unja, hogy állandóan felhánytorgatom ezt a hasonlóságot (bár még nem tette szóvá). Szóval erről szól az oldalam, az "Enna arcai", amit ezzel a szuper csajos készlettel fabrikáltam. A készlet:




Kapható a Digiboutik ( itt most egy hétig INGYEN megkaphatod!!!!!) és a Scrapbird boltjaiban.

Az oldalam:
Igazság szerint nekem már így is tetszett, de a múlt heti fotóöregítő kihívásnál Beszteri Eszter ajánlott egy jó kis Ps action csomagot, amit magamévá is tettem, és a sok kis kép különbözőségének "eltüntetése" érdekében, megpróbálkoztam egy kis egységesítéssel. Ilyen lett, és nekem ez a végeredmény is nagyon tetszik!


A készleten kívül felhasználtam még CreateKate (Kate Teague): the circle template-jét és a Pioneer women Ps action set-ből a Sunshine nevűt, de kissé módosítottam rajta, mert túúúúl sárga volt.

Nincsenek megjegyzések: