2011. augusztus 4., csütörtök

Júliusi összesítő: Sb.hu_ a hónap alkotója szavazás

Megint lehet szavazni a Scrapbook.hu oldalán a hónap digitális illetve hagyományos alkotóira. Érdemes bekukkantani, és párhuzamban nézni az alkotók képeit, oldalait, gyönyörű alkotások születtek ismét! Én mindkét helyen szavaztam már. Azok kerülnek be a szavazásba, akik a hónap mind a négy kihívásán részt vettek. Én is "indultam", bár megmondom őszintén, az alkotás öröméért, és nem a címért... olyan jó feladatokat találtak ki a lányok e hónapban is! Alig várom az augusztusi ötleteiket!!!!
Ezeket készítettem júliusban a kihívásokra:

1. "Levegő" kihívás by Dido:



2. "Hagyj nyomot" kihívás by Mörjike







3. "Virágba borulunk" kihívás by Sapimano





4. "Vázlatterv" by Gigi


Nézelődjetek, inspirálódjatok, szavazzatok!
Szép napot ebben a ronda időben!!!!

1 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Nem túlzok jobbnál jobb oldalakat készítesz.
A libegős nagyon ötletes.