2010. december 15., szerda

Utoljára...

....fogalmam sincsen, mikor szenvedtem ennyit valamivel, de végre sikerült összehoznom egy olyan blinkie-t ami nekem is tetszik, működik, nem raszteres, nem esik szét, nem maszatos!
Mondjuk tegnap 3 órát, meg ma egyet azzal küzdöttem, hogy helyet csiholjak a meghajtón, mert a súlyos scrapbook fertőzés végett a készletek felhalmozásával a tárhely nullára csökkent, vagy az is lehet, hogy lement minuszba :)
Tegnap emiatt már a Ps meg sem birta nyitni magát, azt hittem, rögtön elájulok!
Így aztán kértem az Uramat, hozzon a Jézuska nekem egy külön vinyót, amin kedvemre halmozhatom a cuccokat. :)
Úgy tűnik hát minden renben van :)
Az oldalam tetején látható a kisangyalos, harangszós, cukker kis binkie-m! :)
Cserébe, miután a gyerkőcke napok óta nem hall jól, elvittem a fülészetre és ki is derült, hogy oka van a süketségnek, fülkürthurutja van szegénynek. Fájni nem fáj neki semmi, csak épp nem hall tökéletesen. Mint volt füles gyerek, át tudom érezni a helyzetét, nyilván ettől a diszkomfort érzettől származtatható, hogy nem bir magával napok óta és a z őrületbe kerget.... Megpróbálok vele toleránsabb lenni :)))) A nemhallás annyira rossz érzés! Nekem felnőtt koromban is volt egy hónapos időszak, amikor elkezdtem dolgozni és a gyerekek összes virusát egyszerre megkaptam, amikor nem hallottam....Mindenközben egy tánccsoportnak kellett koreográfiát gyártanom, a magnó üvöltött, amikor gyakoroltam, a ház meg felfordult tőlem... :)
Mindegy, egyszer csak vége lesz ennek a borzadványos taknya-maknya időszaknak!
Tegnap felkutattam néhány fotót, amikből ma alkothatok, amikor gyerkőcke alszik, remélem jók lesznek! :)

2 megjegyzés:

Rita(006) írta...

Csudi ügyes blinkie gyártó kisiparos lettél!
A füles időszak remélem hamar elmúlik nálatok, (nálunk évekig tartott a takonykor, aztán „süketség”, 2 orrmandula műtét, majd tubus. Kop-kop-kop mindez a múlté.)!

Gólya írta...

Jézus,Rita, ne rémisztgess!