2010. december 16., csütörtök

Sóbarlang

papirok, elemek firendlyscrap, betűk Krisssz


Ma elmentünk Olival sóbarlangozni. Hosszadalmas taknyoskodására ez a legújabb kezelési ötlet. Még én sem voltam soha, és nagyon élveztem. Olivér pedig a raklapnyi spárgahajú babát élvezte, egy óra csend és nyugalom volt, olyan szépen eljátszott, hogy azt hittem elcseréltem valakivel :)))))
Imádom, ahogyan a só vagy bármi más rakódós dolog lerakódik....a Holt tengernél is azt fotózgattam, milyen vastag rétegben fedi a parti köveket, és vajmi keveset ültem a vÍz tetején :)))
A só ráadásul isteni kristályokat alkot, csodaszép.
A fényképezőm a scrappelős mivoltom létrejötte óta ugyanolyan fontos kelléke a táskámnak, mint a kulcs, zsepi, személyi. Enélkül már nem megyek sehová. Scrappeléshez fotózok. :) És még a fotózási technikám is javult! Pedig egy kis digi gépen nincs túl nagy variálási lehetőség, de végre alkalmazom a sokféle beállÍtást :))))

Nincsenek megjegyzések: