2010. december 12., vasárnap

Blinkie-szenvedés :)

Tegnap próbáltam, nagyon akartam, de nem birtam megcsinálni...
Mire Krisssz fényt gyújtott a kicsi és sötét agyamban, hogy ne nézzem már 600%on a képet, és legyek megrémülve, hogy minden orbitálisan raszteres, azok után készülgetett, és mentés előtt behalálozott a Ps-om, úgyhogy akkor és ott feladtam.
Cserébe nehéz szüléssel csináltam egy képet abből a süticsillagpkból, amiket a blinkihez gyártottam, csak rájöttem, túl pici lesz hogy látszódjon....
Mindig tanul az ember.
Totálisan elégedetlen vagyok vele de nem jövök rá miért...Help!
Íme :

 Készült Friendlyscrap háttér és csillagok, és belógő bigyók,
a szalagot nem keresem vissza honnan-kitől loptam, mert egy lusta dög vagyok :)


Más: Tegnap kezembe került végre a kinyomtatott A3 méretű plakátom, amit a Zenedének gyártottam. Persze abból is újat kellett csinálni, mert amikor a webre felpattintottam, és lekicsinyÍtettem a méretet, okosan rámentettem, de az úgy meg a nyomtatáshoz végképp nem volt elég. Így aztán egy picit változott is a külleme...



Mindegy is, lényeg, hogy jó érzés a "karmaim közt"
tartani, szép lett, guszta, elegáns. Sztem.
És a Cd borÍtókat is megscrappeltem picit, azok is itt figyelnek, frissen a nyomdából :)



 cd borÍtó kÍvül-belül -egyszerű :)

Nincsenek megjegyzések: