2010. december 17., péntek

Szép reggelt!

Nem, én nem keltem korán, hanem le sem feküdtem még! Úgy repül az idő, hogy csak na!
A cewe heti kihÍvására gyártottam egy kis aranyost, jó sokat elmolyoltam vele, pedig Így utólag nem tudom, olyan egyszerűnek tűnik! :)


saját háttér, LBA_layered template1, erősen alakÍtva Smile, sok-sok varrás


Most csak idemásolom a hozzáfűznivalókat, mert már egyszer betipitájpiztam a cewén :)
Egyszer egy varrónő ismerősömtől kaptam kb. 15 tonna maradék polár anyagot. Készült belőle sokminden és még mindig van kb. 10 tonnányi a garázsban Smile Pl. vendégpapucs, patchwork takarók, dÍszpárnahuzatok, no meg sütőkesztyűk hada!
Barátnőimmel nagy boci-mánok voltunk akkoriban, nekik készültek az első búúúúk karácsonyi ajándékként, aztán jött a lavina és ami csövön kifért, mindenféle állatot kreáltam- ment mind ajándékba a fa alá. (a szÍnek azért eléggé behatároltak). Volt még egy egérke is, de arról nincsen képem Sad(((
Az oldalon ott a készÍtés menete, hátha valaki kedvet kap, hamar megvan!
Ha valaki nekiesik, mutassa meg!!! :)))) 
A kesztyűkről fenn vannak ennél nagyobb képek a Bütykölde albumában
Megyek, alszom egy órát :) 

Nincsenek megjegyzések: