2010. december 18., szombat

Dalos bejelentkezés :)


A tegnapi best!!!!!
Kiscsajként szerelmes voltam az akkor még nem annyira rokker, mint hare krishnás Tamásba, de ettől a számtol tegnap szuperbehalást toltam a tv előtt! Imádom!
Ma este lesz a sogornőm szalagavatoja (bocsi, a billentyűzetunk behalt, elovettuk a regit, hogy valamin lehessen tipitájpizni, de ezen még hosszú o, meg  rovid ű sincs :((( ).
Várom nagyon! Ő tanÍtotta be az osztálytáncot, úgyhogy extrán kivi vagyok (na ez neki nem akkora kihivás, mint nekunk, földi halandoknak, mert öt éves kora ota táncol versenyszerűen, és mittomhány vb meg eb meg országos bajnoki cime van - olyan buszke vagyok rá!)
Úgyhogy ma elmarad a scrappelés....(hazudás, mert ha lesz idom, fogok, csak karácsony előtt nem megoszthato ajándéktartalmakat fogok gyártani)
Az előbb egy orát toltam a havat és mire visszértem az elejére, az már ugyanolyan volt mint amikor elkezdtem. Imádom a havazást, bár ilyenkor saroktelek tulajdonosként másként látja az ember... Kozben folyamtosan egy dal járt a fejemben a Galapagostol:
"Tolom a szelet,
hányom a havat,
hűtöm a levet,
kötöm a lovat.
Tolom a szelet,
hányom a havat,
hűtöm a levet,
a jóhíremért nem teszek sokat."

Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: