2010. november 23., kedd

Más perspektÍva 2.

Rátaláltam erre a tavalyi fotóra, ami a munkahelyemen készült.
És szerintem tutttttti lett! És nagyon is passzol az eheti kihiváshoz.
Nagyon megörültem neki, mert mese is, szÍnes is, vidám is, és különben is össze akartam csempészni a most tanult technikával, amit itt tanultam meg  Krissztől.


 corinanielsen_DSD_tag, ShabbyPrincess_Plentiful_ShabbyFrame, font: Walt Disney, háttér a macibolt.hu oldaláról

A képen egy almanapi záróeste szereplői. Az ovinkban minden szeptember végén-október elején rendezünk egy ALMA napot. Régebben elmentünk a gyerekekkel almáskertbe (szeddmagadmozgalom) és együtt szedtük az almát, aztán feldolgoztuk, sütöttünk együtt és a végterméket eladtuk ennek a délutánnak a keretében a gyanútlan szülőknek, rokonoknak (mert hát ki tudja, egy óvodás kezéből mi kerül a tésztába :))))))
(ma már csak a feldolgozástól megy a feladatsor, mert az almáskertek úgy döntöttek, az óvodások túl sok kárt tesznek a kertben, nem éri meg nekik)
Szóval ilyenkor van sok gyerekprogram, kézművesség, stb. Este pedig, mikor már "senki sem lát" minket, összegyűlünk felnőttek, dolgozók és vacsizunk, beszélgetünk, táncolunk.
Van egy összeszokott kis csapat, akik mindig előállnak valami humoros történettel a többiek szórakoztatására. (ők a kép szerint: a főnököm, Panni - Kanga, a férje, Laci - Füles, Mariann dajka néni - Nyuszi, Éva óvónéni (vezető-helyettes) - Malacka, Attila (az én daduskám, Gabi férje) - Tigris, Ági óvónéni (hozzá jár a fiam :)))) - Micimackó). Nem mindig ez a csapat felállása, de Atti, Panni, Mariann, Laci ők fixen benne vannak a jóban. Hogy kinek az agyából pattannak elő ezek az "elmebeteg" ötletek, nem tudom, de az tény, amint megjelennek a szÍnen, az egész törzsgárda megfexik a röhögéstől. Ez esetben Micimackó szereplőinek bőrében előadtak egy kiferdÍtett sztorit, amiben benne volt a gazdasági válságtól az óvoda-összevonásokig mindenféle aktuális, minket érintő téma.
Máskor voltak már parasztasszonyok, akik a lócán fosztják a kacsatollat (mai napig nem felejtem el a plüsskacsát :)))), aztán cigány pereputty, játszottak már Beugrót, a fiúk Princess hegedűstriót, szóval millió dolgot; bennem már csak az él, hogy röhögök, kacagok, gurgulázok és folyik a könnyem.

Az egész napos gyermeknapon is részint mi szórakoztatjuk a szülőket és gyerekeket szÍnpadi darabokkal, no ott már én is voltam minden: Ariel, Bagira, apáca, óvodás, TV maci, úttörő, Csinibaba, réMszarvas, Boney M - néger lány, Szerénke vagy Lucifer a Frakkból, már nem is emlékszem, bennszülött esőcsináló tánc közben, Kiégett Óvónők Rap-banda tagja, meg még ki tudja micsoda....
Alig várom már az idei gyermeknapot! :)

1 megjegyzés:

evadraga írta...

Szia! Mekkora jóság már az oldalad, imádom! :) És a köré írt sztorikat is :D (énis vihogok itt magamban, melóhelyen) :)))