2010. november 23., kedd

Heti cewe _ más perspektÍva

Nos, gyorsan benyomtam egy képet, mielőtt eltűznék Zenedézni.
Heti cewe, más perspektÍvából fotózott kép oldalba foglalása. Hirtelen ez a kép ugrott be, mert ez most nyári, a férjem lőtte, és imádom ezt a fotót!!!! De azért feltúrom majd a képeket, mert lévén sokat néztem a fotós apukámat fotózás közben (és ő sem sajnálja a ruháját, vagy a testi épségét egy jó képért) én is szoktam hasalni, meg sziklaszirtre kimászni, meg életveszélyesen fotózni :)))))

Íme a mai képem. Rajta Oli, helyszÍn egy játszótér Ausztriában, az Appelhof Kinderhotel mellett. Nyaralás június végén. Az ég gyönyörű, a Nap süt, mi kell még? Ja, egy versike! (most, hogy igy megyek a Zenedébe... ott rengeteg hintázós mondókát, dalt tanulunk). A képhez passzolóan kreáltam :)




Szép napot, délután még jövök :), de ez nem fenyegetés! :))))
G.

Nincsenek megjegyzések: