2010. november 24., szerda

Télapó közeleg

Sikerült vasárnap egy nagyon jó fotót készÍteni Oliról. Épp a Budai Vigadóban nézi a mennyezeti csillárokat. Igazából a perspektivás feladathoz jutott eszembe, mert még friss volt az élmény, ahogy a Vigadó nagytermében térdelek és hajlongok a földön... Aztán rájöttem, hogy nem annyira látszik rajta a perspektiva váltás....de azért a fantáziám beindult tőle :)
Annyira csodálom, akik tudnak térben helyezgetni, meg mesebeli képeket gyártani, na ez nekem nem annyira jött össze, de azért pakolásztam rendesen, hátha. Továbbá az is célom volt, hogy kipróbáljam az összkép megvilágÍtást, ez legalább öszejött. Lényeg, hogy ez lett belőle :)
Kutyánk valójában nincs, nem is volt, s amÍg én élek nem is lesz, de ez nem a kutyák ellen szól, szeretem én a kutyát, de gondozza más. (Elnézést a kutyásoktól, de ez is én vagyok....- továbbá macska, aranyhal, tengeri malac és hullámos papagáj, és bármilyen állat a családban - ezekkel mind Így vagyok).
Tavaly már saját maga pucolta Oli a kis csizijét, és pakolta az ablakba, valamint tettünk sütit és üdÍtőt is az ablakba a Télapónak, ami persze reggelre "elfogyott", viszont hagyott helyette jó sok ajándékot :))). Szeretném folytatni ezt a hagyományt, és remélem/gondolom, hogy minél jobban érti, annál inkább várni fogja majd ezeket a kis szokásokat. Olvastam Treza blogján a Télapós dilemmát, hát mi még idáig nem jutottunk el, de valahogy még egy ovisom sem állÍtott szembe engem ezzel a kérdéssel, úgyhogy fogalmam sincs, ha Oli ezen kezd majd gondolkozni, hogy hány Télapó van, akkor mit fogok felelni neki. Eddig nem okozott benne galibát, mert a Télapót nem látta, csak az otthagyott ajándékot, az meg nem sértette, hogy a Nannihoz is ment, a Nagymamához is ment és mindenhol hagyott neki ajándékot. :))))
Na, talán majd most az ovis élmények.... ki tudja, mit fognak kihozni belőle!

Ímhol a kép :


Készült: hátterek és elemek: friendlyscrap (votre eva), kivéve az ablak, azt nem tudom honnan, kitől loptam, sorry

Igen, igen, a kutyák ás a hintaszék elnyúló árnyéka nekem is hiányzik, de nem jöttem rá, hogy hogyan lehetne megoldani, mert a drop shadow-val nem tudtam elérni a kellő hatást....
Valaki tud ebben segédkezni???? :))))
Most hirtelen ennyi, rágyúrok a következő képre egy kis tejeskávéval.... :)



Nos, egy kicsit felturbóztam az árnyakat, fényeket. Jobb lett? Én leizzadtam beléje! Az  szegény nagy kutya még Így is béndzsa árnyékkal bÍr, de már feladtam...nem tudom létrehozni, amilyenre szeretném... :((((


Nos, végül, Hogy Krisssz megmutatta, hogyan kell elvileg szép és jó árnyékokat csinálni, a végeredmény ez lett (és mivel az a tipus vagyok, akinek elsőre kell sikerüljön, amit kitalált, mr túl is szárnyaltam önnönmagam a sok próbálkozással, igy bizton állithatom, ez már a végállapot, nem lesz jobb soha. Hacsak nem valaki megcsinálja helyettem :)))))))))))

1 megjegyzés:

Toni írta...

A Mikis-karácsonyos sztorival az a gáz, hogy az angolszász filmek elterjedésével a gyerekek egy csomó verzióhoz simán hozzájuthatnak. Szerintem addig, amíg a kölyök hinni akarja, hogy van, addig azt zanzásítja az egészből, amit akar és nem kérdőjelezi meg az ellentmondásokat. Ha már előjön vele, akkor érik a valóság óvatos adagolása. (A másodikas napközis tanító nénink, mint jó pedagógus, belevágta az arcunkban: télapó nincs. Délután a szülők egy raklap szipogó, szomorú gyereket vittek haza. Én két napig sirattam, hogy nincs télapó.)Mára azért sikerült feldolgoznom!
Az oldaladdal télleg nem stimt valami! (különben bravó: én ilyennek még neki sem mertem állni) Mondok újat: kérdezd Krisszt :) Vagy Évust: ő nagyon jól nyomja a fantazit