2013. november 3., vasárnap

Giny és Orsi új készletei

Szégyellem magam, de egyben hozom a két készletet. Orsié ma jelent meg, úgyhogy azon nincs mit szégyellni, de Ginyé már napokkal ezelőtt. Tudom, nincs mentség, de az okt.31-én lejáró kedvezménykupon megtette a hatását és muszáj voltam egy szuper kis könyvet leadjak, ezúttal Roliét. Ezért minden más másod és sokadlagos prioritást kapott. Amúgy nagy lelkifurdalást mégsem érzek, nem hiszem, hogy a FB elhatalmasodott világa mellett a blogbejegyzések még labdába rúgnának... de azért mutatom:

Giny: Be...sorozatának legújabb tagja a Be Happy! Nagyon vidám színkombó!






Tinci ígért nekünk egyszer maszkos template-eket, amik már azóta meg is jelentek a boltjában My World 1. név alatt.


 Szerencsére épp időben kaptunk meg tőle ajándékba, amit itt is köszönök! Mind a négyet felhasználtam! Nagyon jól jöttek a babakönyvhöz, Giny készlete szintúgy! Így ez a dupla született meg belőle:



Orsi és Arenn negyedik ütős összefogása nyomán megszületett az újabb kollab, a Color Me Autumn. Hát, szerelmes vagyok a készletbe, jobban, mint eddig bármelyik közös cukikájukba, mert ez valami fenomenális, a színei, a papírok, a cuki rajzolt figurák, és AAAAAAKKKKKORAAAA, hogy három duplám készült vele eddig és sztem ha még tízet készítek, akkor sem használtam fel mindent, amit szerettem volna. Na, mutatom is.

 És a dupláim:

Tinci template-tel

SWL template-tel

SWL template-tel
 Szép hetet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: