2013. október 25., péntek

Új készlet hegyek! és szemműtét beszámoló

No, feltámadottak régi kedvenceim is, Bee és Bóbita is új készletekkel rukkoltak elő. Bee az ősz, Ilus pedig a Halloween jegyében. Amitől már hidegrázást kezdtem volna kapni, de hát Ilus mindig tud meglepit okozni, és kijött ezzel a szuperséggel!

Elérhető az Mscraps-en, a hétvégén még 20% kedvezménnyel ráadásul.

Nem is tudtam megállni egy oldalnál, és sajnos (idő hiányára értem) megint eszembe jutott egy igazán creepy fotó, ami beléje kívánkozik egy ilyen oldalba...



Akkor következzék Bee szépséges őszi készlete, amely nemesen egyszerű Autumn nevet viseli.

"Ő" is akciós még az Mscraps-en!

A hétvégi családos progiról hoztam egy szusszanásnyi bepillantást (a cím alpha Bee By The Sea alphája):


És végül, de nem utolsó sorban Giny boltba tett két korábbi mini kitjét és egy nagyot, szépet, őszit. Témák: suli, ősz, scrapbook láz. Ez utóbbival egy korábbi oldalam hoztam, a többi friss!

A sulis:

Az oldalam: (nem röhög... , gimi végén, ballagó tabló képpel :))))

Az őszi nagy készlet:

Ezzel több oldalam is lett. Vannak mellé szolíd papírok is, amiket én nagyon szeretek, ezeket minden oldalon használtam.




Olcsi a kedvenc ovis barinőjével. Véletlen futottunk össze velük a Hajógyárin, és örültek egymásnak.

  Roli tegnapi kukucskája az ovi kerítésnél. Épp azt leste, a bátyja hogyan szórja teli a saját és mások nyakát avarral :)


És végül a múlt hetünk. Egy nagyon fontos eseményt örökítettem meg: megműtötték a szemem, s már látó vagyok! :) Szemcsi nélkül! Mivel ígértem, ezért leírom a műtéttel kapcsolatos tapasztalataimat. Igazából bemásolom, amit Ginyvel priviztem. Persze csak a saját részem. Hátha érdekel valakit :) Idézem magamat:  ( :) )
"Szóval. Odamentem, egy kis izgulással. Mint asszem Neked is említettem vagyis Nektek, abban a betegjogi tájékoztatóban oly csúnyákat írtak, hogy előfordulhat látásromlás, elvesztés, meg még akár a szemgolyómat is elveszíthetem. Jó nyilván ezek szélsőséges esetek, és őket védik, de azért a kisördög, ha felébred, már nem alszik tovább. Pluszban, mindjárt ahogy bejelentkeztem a pultnál kiderült, hogy az a lány, aki mellettem várakozik, az én dokimra vár, mert problémái vannak. Én meg megkérdeztem, hogy mi. 3 hete műtötték uakkora dio-val, mint engem és nem sikerült neki a műtét, vagyis őszerinte nem lát vele jól. Piros is volt a szeme, mondta, hogy érzi, hogy erőlködik. Na több se kellett nekem, kicsit ráparáztam a történetre. Jött az aszisztens néni, vagy nyolc körben, míg ültem a váróban és tolta a szemembe az érzéstelenítő cseppeket. Szerencsére egy előttem műtött lánnyal is tudtam pár szót váltani és akkor egy kicsit megnyugodtam, de azért egy normál para akkor is rajtam volt. Az érzéstelenítést nyilván nem érzed, mert nem nyúlkálsz a szemedbe ugye, tehát nem voltam biztos, hogy tényleg érzéstelen e a szemem. Ezt mondtam is a dokinak, az aranyosan kinevetett.


  • Lényeg, hogy fura volt, hogy be a gép alá, doki ül a fejem felett, és mindenfélét csinál a szemgolyómon, és semmit nem érzek. Tiszta szürreál volt. Mintha vki más műtétjét látnád egy monitoron, az ő szemével. Filccel bejelölt valamit, vmit vágott (talán), aztán jött a gép. kb. 2-3 perc volt, aztán a lézerfejjel "sepregette" a szaruhártyámat, borzasztó szaga volt, ahogy leégette tulajdonképp a felesleges dio-kat. Ha égetted már meg a hajad, szemöldököd, szempillád, na olyan.
    Amikor a jobb készen volt, 2 percet kellett várni, majd rátért a bal szememre, ott eljárás ugyanaz. Na akkor megint beparáztam, mert a jobb szemem műtése alatt a bal végig nyitva volt és észleltem a külvilágot. Mikor a bal következett a jobbat gondolom önkéntelen becsuktam, amit az agyam nem dolgozott fel, és fogalmam sem volt pár percig, hogy most miért nem látom úgy a dolgokat, ahogy az elsőnél. Már majdnem megkérdeztem a dokit, hogy nyitva van e egyáltalán a jobb szemem, amikor végzett a ballal és valahogy parancsoltam az agyamnak, hogy mostmár csináljon valamit, mert megőrülök, és akkor kinyitottam a jobb szememet.
    Na ez baromi szar pár perc volt, hogy nem voltam ura a dolgoknak, pedig lehettem volna, szóval semmi nem tartott vissza tőle, hogy a jobb szemem kinyissam. Furcsa volt. Döbbenet, hogy az agy ennyire le tud blokkolni. Ilyen élményem még sosem volt.  Utána kiültettek, fél órát várnom kellett, addig kicsit könnyfátyolosan láttam, de már éreztem, hogy király lett, a doki is mondta, hogy minden jól ment, kezdtem megnyugodni.
    Felhívtam Gézát (az uramat), mondtam, hogy kinn vagyok. (teljesen észnél meg minden). kérdezi, na mesélj, milyen volt? Na, azt tudni kell, hogy ő egy szemcseppezésbe belehal, annyira nem bírja az ilyeneket.
    Egyszerűen nem tudtam szavakba foglalni hirtelen, elkezdtem nyekegni-makogni, aztán mondtam neki, hogy később visszahívom, mert nem tudom elmondani. (sztem kisebb sokkhatás alatt voltam, így utólag)
    Erre leteszem a telefont, és mit csináltam? Elővettem a noteszem, úgy félvaksin és elkezdtem zenrajzolni! Ezt (megjegyzés: nem az egészet rajzoltam akkor és ott meg, másnap fejeztem be):


    Fél óra után még megvizsgált egy dokinő, fizettem, majd eljöttem. Géza értemjött, nem bírta ki, pedig simán haza tudtam volna jönni.
    Szóval nem fájt semmi, de mégegyszer nem szeretném megcsinálni
    A különbség...zongorázható. Már estére is szépen letisztult a szemem, tökéletesen láttam, de fájt a fejem, és az valószínűleg a stressztől és az agyamat érő új látós impulzusoktól. Sztem élesebben látok most, mint eddig szemcsiben.
    Mára meg osztán kutyabajom, bár mostmár bazi fáradt a szemem. Olyan, mint mikor egész nap benn volt a kontaktlencse és már baromira szeretném kivenni, mert kénylemetlen és kicsit szúr, de tényleg ennyi, semmi töb.
    5x kell 2 szemcseppel csepegtetnem egy hétig, utána majd már csak az egyikkel és azt is fokozatosan csökentve. Az egyik gyull.gátló, a másik antibiotikum.
    Amúgy az uszodán és egyéb vizes dolgokon meg sminkelésen kívül mindent lehet csinálni.
    Életvitel szerűen. Nagyon nehezet emelni nem, de a 10 kilós gyerek simán belefér."

    Hát nagyjából ennyi volt, kedves érdeklődők. Látásom szuper, bár még picit érzékeny a szemem, nem mehet bele víz és pár dologtól még el vagyok tiltva (főleg olyasmitől, amiket sosem csinálok, úgyhogy nem eski nehezemre betartani, hogy pl. ne menjek usziba, vagy ne cipeljek 30 kilós vödrös vakolatot A-ból a B-be. :)

    Hovatovább a kis kitérő után ímhol a scrapbook-lázas mini:






     És egy régi oldalam vele:


     Giny készletei kaphatók a megújult Digiscrapboutique- on!

    És Giny a héten a DigiDare felelős is, extra 20%-os kupont lehet lőni a nyitási 40%-os akciók mellé!
    http://www.digidares.com/giny-scraps/

    Kicsit hosszú lettem, sebaj. Jó éjt mindenkinek!

2 megjegyzés:

KristofK írta...

Jók ezek a készletek meg az oldalak is ;)
A szemműtét meg örülök, hogy jól sikerült, sosem tudtam elképzelni, hogy mennyi ideig tart, meg hogy mivel mit csinálnak, így kívülállóként ez a szaruhártya-lézerezés elég ijesztőnek tűnik :D
Azt megkérdezhetem, hogy mennyi volt a dioptriád? :)

Gólya írta...

Köszi Kristóf. :) Igen egyiken 3-as, másikon 2,75-ös.