2013. június 5., szerda

CRAAAAAAAZY!

Minden tekintetben ez van. Kissé elmaradtam ennek a szuper rikító és mozgalmas készletnek a blogolásával, és a promó oldalaim feltöltögetésével, mea culpa, mentségem is van, de ezt most hagyjuk, majd egy másik bejegyzésben mutatom. :)

Megjelent Beedee és Kovaxka közös készlete, az Are You Crazy? Hát jelentem, I am, csak hálistennek túl sok crazy fotó nincs rólam :))) Bepróbálkoztam egy, a komfortzónámat jó messzire elkerülő oldallal, és persze készítettem vele egy fotókönyvbe valót is, az első olyan gyereknapról, ami már Rolcsikámnak is gyereknap volt :)

Készlet:
Deviantscrap,




Oldalak:






(Wendy Tunison Designs:Birthday template duplásítva)

Nektek hogy tetszik az őrült oldalam? Én nem annyira voltam oda érte, amikor elkészült, annyira messze mentem magamtól, de a CT társaim dicsérték, ami igazán jól esett, mert valójában ritkán kirándulok, és meglehetősen ráálltam a fotókönyves oldalaimra. Ami másnak lehet, hogy uncsi, de nekem fontos, mert ezekből lesznek számunkra, a gyerekeim és a családom számára a valódi emlékek, amiért szeretem ezt a hobbit, nagyon. Elvonási tünetekkel, ha egy nap kimarad! :))))

Mesélnék még órákat, annyi minden történt velünk mostanság, pedig csak "simán" zajlanak a hétköznapok, de folyton rohannom kell valahova, valamiért. Ha másért nem, mert egyéb teendőim miatt úszik a lakás... Szép hetet Nektek!!!

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hát én imádom! :))))