2013. február 5., kedd

Tesó album

Anyukám szülinapjára rögtönöztem ezt a mini albumot. Még mindig nincs Silouettes Portrait-m, szóval mindent kézzel rajzoltam, vágtam és lyukasztottam. (de már gyűlik a pénz :))) No, a fotókért elnézést, tudom, hogy nem kifogástalanok, de nagyon gyorsan kellett lefotóznom indulás előtt :) (ja, anyukám örült nagyon :))))

(minimáldizájn, sok washi tape, pecsételés, firka, idézetek, mondások, matricák, lyukasztások) Karikám nem lévén egy frankó erős fekete madzagot használtam összefűzni. Különösen örvendezek annak, hogy újrahasznosítottam: a bő fele az albumalapnak a ruhák közt található kartontáblácskából készült- ezeket mindig gyűjtöm az ovinak, néhányat magamnak is elmentettem, de jó!)



 Felhasznált dolgok:
- színes mintás kartonok: Aldi-s kartontömb,
-betű chipboardok: Scrapfellow,
- Washi tape: Sb.hu
- washi utáztat (mintás cellux): Kreatív Hobbi, Pólus
- frankó fekete madzag: IKEA,
- pacázó tinta (a gyerekem kapta, Gulliverben kapható)

Na, ezeket a márkaneveket még meg kell tanulnom :))))

Nekem nagyon tetszik! Máskor is neki fogok esni ilyennek! :)


4 megjegyzés:

beedee írta...

Fertőző vagyok :)))))))))))))))))) Fantasztikus lett Gólyám! Még sok-sok ilyet!!!!

do írta...

Zseniális!!!

do írta...

Zseniális!!!

Névtelen írta...

Én is akarooook ilyet :) Komolyan csajok, fertőzőek vagytok :)