2013. február 5., kedd

P52 február+template freebie by me

Beedee és Bóbita előrukkoltak a februári gyönyörűségeikkel. Van ebben is minden, mint a búcsúban, alpha, zsebecskék, elemek, papírok, miegymás. Íme:

 Kaphatóak az Mscraps (Bóbita), Mscraps (Beedee)és a SAS (Beedee) SAS (Bóbita) boltjaiban.


Első nekifutásra Evadraga-nak ígértem a múltkori template-es játékomért egy RAK oldalt, no, hát ez a februári P52-es készletekkel készült, természetesen Rékus fotójával:


Valamint a januári "FMS photo a day" dupla oldalamat is ezzel készítettem el. Korábban találtam egy nekem nagyon szimpi elrendezést, sajnos már nem tudom hol, de mutatom:

My inspiration!

 Ez alapján készítettem ma egy template-et, amit közre is bocsátok, ha tetszik, vidd el, vedd el :) :


 Az oldalam pedig íme:


Nemsokára pedig hozok egy újabb hagyományos alkotást! (még a végén rászokok :))))

Nincsenek megjegyzések: