2012. szeptember 21., péntek

ZigZag hírek

Megint párhuzamosan hoztam mutatni két csodálatot. Mert a két kedvenc cikkcakklányom mindig fej-fej mellett jelenteti meg a készleteit :)

Elsőként most Bee és ValC. közös munkáját hoznám mutatni, melynek címe: Self Confidence

Hát hogy ebből hogy jött nekem az az oldal, amit én előállítottam belőle, annak az az oka, hogy zömében most babás fotókból tudok dolgozni (hogy-hogy nem :)))

kapható a ZZS-en most még majd 50% kedvezménnyel, és darabjaira bontva is természetesen.


 Beetől ma megjelenik egy CU termék is, szuper grunge overlay-ek


Ezzel is hoztam oldalt, amihez szintén a Self COnfidence készlet egyéb darabjait használtam.



Bóbita pedig folytatta a megkezdett sort és a múltkor már bemutatott Frames for Life után megérkeztek a Borders for Life, Brads for Life és Cards for Life minikéi is.






Az oldalam pedig, amit ezek felhasználásával és az Amelié készlet valamint a Frames for Life hozzáadásával készítettem, most nagy-nagy kedvencem!


Ennek a készletnek pillanatnyilag nem tudok még linkjét hozni, mert még nem látom a boltban, de ma megy ki ez tuti. Blogolni viszont muszáj voltam, míg aludt a Manókám, mert még így is el vagyok maradva néhány blogolni valóval... :) (én nem is csodálkozom :)

Szép napot és hétvégét Nektek!

2 megjegyzés:

Audi írta...

Imádom ezt a csipkés, puhafinom, Gólyásbabás oldalt! Persze a mamás (pedig őszes-barnás) és a dumás (pedig lila is van benne) sem lett rosssz... :-))

Gabi írta...

Mindhárom gyönyörű ! A dumálóst a színeiért szeretem, de kedvencem mégiscsak az utolsó! És azok a fotók !!!! Nektek is jó (pihentető) hétvégét !