2012. szeptember 7., péntek

FANTASZTIK FRÉMSZ

Bóbita újabb temrékét hoztam, a Frames for life vol.1-t.
Egyszerűen lenyűgöző keretek és ami nekem pluszban nagyon tetszett a készletben, hogy az elemek , keretek és wa-k pucéran is megtalálhatóak benne, szóval igény szerint variálhatóak.

kapható a ZZS-nél most még akciósan!






Több oldalt is hoztam vele:




Ez utóbbi a cewe heti kihívására készült, ahol is a gyermekeink játéka volt a téma. Olinak idén nyáron ez a nagy trambulin volt a mániája itt a kertben. Persze tombolt rajta rendesen, már amikor nem a Balatonon nyaralt a Nagymamájával. Ott a kedvenc játék a sikló és békafogás volt, ha lenne róla fotóm, arról is szívesen lőnék oldalt, főként, hogy én iszonyatosan viszolygok a sikklóktól és mindenféle egyéb csúszó-mászó szervezetektől. :)
A nagyobb fotót a Postworkshop2-vel módosítgattam, mert megszereztem :))), ahogy a PS6-ot is, szóval most tanulgatok megint, amikor egy kicsi szabadidőm van. Közben a háttérben újabb oldalpárok készültek Rolando babakönyvébe, de azt hiszem, hogy majd egyszerre fogom megmutizni az egész könyvet, mert én már most imádom, de nem akarom így szétszecskázva feltöltögetni (párat már úgyis láthattatok.)

Csodaszép hétvégét kívánok mindenkinek!!!

1 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Klasszak az oldalak.Szép hétvégét nektek.