2012. július 1., vasárnap

Videoscrap

Nos, csupán 50 percet sikerült késnem,...ennyi időbe tellett, amíg először én, majd Géza próbálkozott életet lehelni a fülesbe/mikibe, hogy tudjak csatlakozni. Végül SIKERÜLT! Aminek azért örültem különösen, mert (bár a héten sokat voltam Anyukámmal, akivel nagyon jókat tudok beszélgetni) emberi kontaktusokra vágytam erősen! A festővel is lehet jókat csevegni, de így lassan az 5. hete, akármilyen kedves és aranyos, már kezd unalmassá válni. Szóval sikerült csevegnem a csajokkal kicsit és közben Bee vezetésével ez a vaklift készült: eklektikus, mint én magam mostanság. :)



Ma is mostam kettőt és még mindig pakolom kifelé a dobozokat és a megújított emeleti térben az átrendeződés miatt sokkal kevesebb lett a pakolóhely, így próbálom erőltetni az egy agysejtemet, hogy mit hová tegyek, aminek eddig volt helye, most meg nincs....
Sőt, ma készre pakoltam a kórházi cuccomat, úgyhogy ha tetszik, már indulhatunk is!!! (én már odáig lennék egy jó erős fájásért!)

Most ledőlök picit a lehűtött szobában :))) Mindenkinek kellemes vasárnap délutánt kívánok!

1 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Számotokra is pihentetőt.