2012. június 26., kedd

Folytatjuk a pacspagolást...

.. ezúttal a heticewe keretében, "kötelező" jelleggel. Krisssz természetesen egy újabb tutort is kidobott hozzá, ami sztem az eddigi legegyszerűbb. Kettőt készítettem ma, amivel elégedett vagyok, és mivel nem nyughatok, persze, hogy ki kellett próbálnom nem tájképen, sőt, mi több, olyan brutál háttérpapírt választottam hozzá, hogy csak úgy kocog! :))))

És a napokban Krisssz korábbi tutorja alapján is próbálkoztam (igen sok kísérlet landolt a kukában), de ez nagyon tetszett, csak már sehol nem hasonlít arra, amit Krisssz leírt, de végül addig adjusztáltam, amíg nekem nem tetszett. Ezt mutatom először, majd a két mait.




Utolsó pár előre fuss alapon, és nem vészharangozva, de mintha elkezdtem volna jóslófájni ma. Na persze csak szolídan. Rolandka még ezerrel dübörög odabenn, és holnap már a szobája is készenlétben lesz talán...Aztán jöhet. Meglátjuk, mit mutat holnap az NST...már ha megérjük...mondjuk van még 17 napja papírforma szerint, de nekem eléggé gyanúsak a körülmények...Na, majd meglátjuk (megmondta a vak is a frankót :))))...

Jó éjt!


Frissítés: Még egyet hoztam, ez nagyon tetszik, végre olyan, amilyennek kellene lennie sztem :)

3 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Klasszakat hoztál ismét.

Minyu írta...

Oldalak szupik, jóslókhoz drukk-drukk :)

Era85 írta...

Nagyon jók lettek! JAjjj, de jó neked! Te már révben vagy! Nekem is vannak jósló fájásaim, de még 3 hétig benn tartom valahogy, aztán nem érdekel, ha jön, akkor jöjjön! :))) Sok sikert neked!!!!