2012. március 5., hétfő

Na mégegy mára: Cewe múlt heti és eheti

Puzsi volt a vázlatterves kihívás háziasszonya, és egy sztem egyáltalán nem könnyű tervet rajzolt nekünk, ami alapján dolgozni kellett.


És Melcsi freebie-jét akartam használni, amit itt is ajánlok szeretettel mindenkinek: I love Potpuuri  (Melcsi Bóbita tanítványa, eleve nem lehet rossz a végeredmény :))))

Letölthető itt és itt, megköszönhető Melcsi blogján :)

Nos, egy-két tavaly ilyenkori képet halásztam hozzá elő :)

 
Azt hiszem befejeztem az elmaradásaimat :))))
Mutatok még valamit azért, csak úgy szőr mentén. Tegnap a FB-on leltem rá Erzsocica két template freebie-jére. Nagyon megörültem neki, mert tetszett és mert már alig valamennyi választ el a késztől, ami a Tunéziás nyaralásos fotókönyvemet illeti. Így tegnap a két klassz template-et a fotóimhoz igazítva elkészültem még egy dulpa oldallal, így már csak egy dupla és egy lezáró szimpla hiányzik! Mutatom a tegnapit:


Erzsocica template-jeit elérheted itt, ha szeretnéd. Az oldalhoz, ha már liba, legyen husa alapon Erzsocica Yellow dream blogtraines elemeit és papírjait használtam fel.



És hogy végre odakanyarodjak az eheti kihíváshoz, hát nem volt nehéz a dolgom, mivel már van egy kész albumborítóm, amit még nem mutogattam ebben a formájában. A heti cewén ugyanis Kmonali a kihívó, aki a fotókönyv borítóinkra kíváncsi. Nosza, hoztam tehát Tunéziát:



Egy kis melegség nem árt meg még most sem, bár egyre szebb az idő!!!! Mindenkinek csodás hetet, kevés betegséget (leginkább nullát) kívánok sok szép, élménydús oldallal!!!

3 megjegyzés:

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 1 post on Mar. 05, 2012. Thanks again.

Audi írta...

Nagyon köszönjük a megosztást, Timikém. Irány a letöltőállomás. Várom a fotóalbum utolsó 1 1/2 oldalát is. Hajrá!

erzsocica írta...

Hú Timi...ezek a fotók!!!!! Annyira örülök, hogy ilyen szuperül fel tudtad használni a sablonokat, és hogy az én készlet részemet használtad hozzá, az külön hízelgő. Jó érzés, hogy kicsit én is hozzájárultam a fotókönyvedhez.
A fotók pedig isteniek, kicsit irigykedve néztem, hogy milyen klassz helyen jártatok.