2012. március 8., csütörtök

Bettieescrap template#11

Újabb Betti-féle template került a boltba. A végeredménnyel nagyon nem vagyok kibékülve, de azt hiszem erre nincs is több szót vesztegetni (sikerült elnyomnom a fotót a sok izével :))). Kicsit elrugaszkodva a virágoktól és indáktól rozsdás szögek és rugók találtak rajta helyet, no meg vonatok! Az apropója a múlt hétvégi vasútmodell kiállítás volt, ahová nem vittem fotómasinát. Cserébe iszonyatosan pocsék telefonos fotókat lőttem. Őrület módon tetszett Olivérnek, nem győztem követni, ahogy egyik terepasztaltól a másikig futott a vonatok után. A template-hez az "Oliver" nevű Bettiee készletet használtam :), mi mást :)

kapható a Digiboutikban és a  Scrapbirdnél.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Ne bánkódj, szerintem nem lett ez olyan rossz, mint írtad, vagy jól felkészítettél a végeredményre. És szerintem a telós fotó is jobb a semminél :D

nibylandia írta...

fantastic page