2012. január 20., péntek

OKC: Rainbow Design: Winter Delights

Kata ismét megörvendeztetett a legújabb készletének használati lehetőségével egy OKC keretében.
Mikor azt írta róla a blogján, hogy leegyszerűsítette önmagát (vagyis én így fordítottam magamban), fogalmam nem volt, hogy mire gondoljak, hisz az ő készleteire egyébként is a totális letisztultság és egyszerűség jellemző. Így aztán majdnem hanyattestem, amikor megláttam a téli készletben a harsogó narancsot, a Tangerine tangot, ami az idei év divatszíne lesz. Bátor döntés volt Kata részéről, és nagyon klassz! Olyan életvidámság sugárzik a készletből, hogy csak na! Nagyon könnyen tudtam vele dolgozni, pillanatok alatt összeállt az oldalam.

A készlet a Digiridoo-nál kapható!
 Az oldalam:


Köszönöm a lehetőséget Kata!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon klassz ez az oldal! teccik :)

Kisnyul / Andi írta...

SZÉP!

Ritttus írta...

Hű, Gólya! ez nagyon klassz oldal lett! Jól áll neked ez a stílus!!! (is!)

Toni írta...

Nagyon tutkera!!!! Bazi jó az oldalad anya!

Margó írta...

A készlet is és a Te oldalad is nagyon szuper!!!