2012. január 20., péntek

ATC naptár

Nem akarom az összes oldalát feltölteni a cewe galériába, de néhány lap kivételével az összes naptárlapot az ATC vonat elemeivel és papírjaival készítettem el. És nagyon tetszik a végeredmény. Kisebb küzdelem árán már megrendelnem is sikerült. Anyu kapja szülinapjára, ami mindjárt jön. (Remélem ő nem jár erre addig.) Éppen ezért a fotókon zömében ő szerepel Olivérrel, néhol Oli velem, egyedül vagy Ennácskával. Februárral fog kezdődni a naptár, és jövő januárral ér véget. És remélem, hogy működni fog a diavetítés, ha nem, akkor sikítsatok. Három kivétellel mindenki készletéből használtam valamit, úgyhogy nagy köszönet itt is a készítőknek!!!! (Ha a vetítésre rákattintotok, akkor az album galériájában saját tempóban is nézhetőek az oldalak, sőt, kicsit nagyobbak is, mint itt, továbbá minden kép alatt feliratoztam a crediteket is.)

6 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Diavetítés csudálatosan működik és látni véltem a centijeimet is. Én most srap mentesen élek, olyan jó volt végignézni az oldalaidat. Anyukád tutira örülni fog!

krisssz írta...

Nagyon szuper lett! Mamád biztos oda lesz érte.

ziti írta...

klassz lett, és jó a vetítés is :)

Toni írta...

Hódolatom! Édes pocakos mennyire motivált és sürög-forog, ahogy szokott!Köszi a menedzselést, eszközhasználatot: tagadhatatlanul jól esik! :)

kreatívhit írta...

Nálam is működött a vetítés.Jó lett.

Margó írta...

Nagyon tetszik! ... és az Anyukád nagyon fog örülni!!!:-)