2011. december 30., péntek

Tutor, ami megvett kilóra :)

a Cewén. Nézzétek meg. Én halálosan jól elbogarásztam véle.
Nem is hiszitek el, hogy az alábbi maszkokat lóheremező, méhsejt, vagy épp szalmabála textúráim alapozták. Nem beszélve néhány tunéziai helyszínről :))) Ímhol a freebie :), kinek tetszik, ne sajnálja magáévá tenni :))))


Ezek egyikére maszatoltam rá jócskán megdolgozva az angyalkás énemet :) Íme:

Csak úgy, de nekem tetszik. Asszem fel is fogom tenni majd egy oldalacskára. De mostmár kiájulok :) Jó éjt!

8 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Vidám évzárást nektek.

whetuu írta...

Hűha, te aztán nem tétlenkedtél! Szuper, már vittem is! Nagyon köszönöm! És Boldog Új Évet!

That Warwick Woman írta...

Thank you for these wonderful masks :)

Evus írta...

De ügyi vagy! Köszi és buék!

Krisz írta...

Wowwwwwww de szupi! Ksözi vittem is és megyek tanulgatni! BUÉK! :)

Kisnyul / Andi írta...

Csudálatosak mind egy szálig! BUÉK!

Secima írta...

Letöltöttem, klasszak! BÚÉK!

Puzsi írta...

Nagyon Boldog Új Évet kívánok!