2011. december 28., szerda

Csomó mindent akartam mesélni...

...de nem teszem már megint, mert megint szorít az idő. Kevés az ébrenlétem a gépeléshez/regényíráshoz, ömlengéshez. A jó hír az, hogy ma VÉGRE eljutok a Magna Cum Laude koncertjére!!! Nagyon régen szeretnék már, és most ezt hozta a Jézuska/Angyalka, kinek-kinek hite szerint, amúgy meg a férjemtől kaptam.:) Szóval hamarosan hajmosás és készülődés. Ahhoz képest, hogy mi, felnőttek nem ajándékozzuk egymást a családban, csak kaptunk csomó mindent, apróságokat, meg nagyobbságokat is, a tusfürdőtől a VIP mozijegyig széles palettán. A legjobban mégis a MCL jegynek örültem. A karácsonyi ünnepek csendesen és gyorsan lezajlottak, és ez így volt jó. Ki nem hagyhatom, ha már mindenki hozta, hogy idén nálam lila lett a fa :), minden évben más színű egyébként :). Ilyen.


Gyerekecske könyveket és társasokat kapott némi ágynemű, kirakó, kisautó, CD, DVD társaságában, és idei volt az első év, hogy mindent kibontott, és érdekelte, hogy mi lehet az utolsó csomagban is! A társasokkal bírkózunk, mert nincs túl sok türelme még hozzá, de mivel a műtétje miatt szinte egész januárban itthon leszünk, ezért lesz jó sok időnk gyakorolni a türelmet (is).
Az idei volt az első év, hogy úgy érezetem, hogy Apa is kimondottan örül azoknak az apróságoknak (bőrkesztyű, sígatya-alávaló: magyarul=jégeralsó :), ruhautalvány, gumicukor, zsebnaptár), amiket kapott tőlem.
Anyósoméknál halászlé, rántott hal, beigli, zserbó; anyunál halászlé, töltött káposzta, mézes-mustáros csülök krumplisalival, beigli, csokis-szalámi, kürtöskalács volt a menü. A csülköt én követtem el, majdnem sikerült elrontanom, de végül jó lett. Kajáról nem készült fotó, mert az izgatás :)))


Karácsony előtt voltunk hármasban a DIZNIONÁJSZ-on (Disney on Ice), ami szuper jó volt, még én is halálosan élveztem. A jegyárak mellett ott a helyszínen is folyt még a szülők kizsákmányolása, pénztárcájuk üresre forgatása - pl. kb. 1 liter Mikiegeres vödörben felszolgált, előre csomagolt, r-go hideg pattogatott kukorica már 1800 ft-ért volt kapható :))), - de mi nem hagytuk magunkat. A műsorért mentünk, Oli odáig volt. Az előttünk lévő sorban ülő lányos anyukák sűrűn tekingettek hátra, hogy ki lehet ez a kisfiú-hang, aki ennyire képben van hercegnők-ügyileg. :)))

Az oviban nálunk is lezajlott a karácsony, a főnökömet húztam és a fia közbenjárásával, aki ellátott családi fotókkal, elkészítettem neki a család-fájukat (Thanks for help Bóbita), ami ilyen lett és sztem nagyon nagy örömet sikerült szereznem vele:


 Amúgy főnök pedig engem húzott :))))  A műsorunk, amelyben egy paródiát adtunk elő, szokásunk szerint :), nagyon nagy sikert aratott. Az alap-sztoriban annyi, hogy összeköltözik a Télapó, a rénszarvas, a krampusz, a húsvéti nyúl, a fogtündér, az angyal, a fenyő és a karácsonyfa egy lakóparkba és azon sopánkodnak, hogy már senki nem hisz bennük. Megoldásokat keresnek erre, sztorizgatnak. Az Angyal (én :))), hisztizik, hogy nem akar menni dolgozni - hisz karácsony van, és le kellene vinnie az ajándékokat - , mert fél, hogy megint eltörik a szárnya, ahogyan évek óta mindig. Mindenkinek írtunk egy dalt, persze vicces szöveggel, egy-egy ismert karácsonyi dalra (egy-kettőt a netről szedtünk, a többit Ági kolléganőm, Jutka kolléganőm és én írtuk.

Néhány pocsék minőségű fotó (rossz fényviszonyok és a kamera menet közbeni rögzítőjével :), de legalább van :)





A teljes műsort - vágott videot-  is igyekszem majd hamarosan egy titkos helyre feltenni :))), aztán majd szólok, hátha érdekel benneteket. :)

Nos, most még egy kis promó következik a végére: Bóbita újabb boltban nyitott dec. 23-ával, a WithLoveStudio-ban, ahol is január 2-ig az összes készlete 40% kedvezménnyel kapható.


Hogy ezt ne csak így pucéran promózzam, azt gondoltam, összeütöm a boldogújévetkívánunk-kártyánkat a Beedee és Bóbita által készített ajándék freebie-ből :) (Bóbita része itt, Beedee része itt található).








És a képlapunk:

(az egyetlen vállalható fotónk az idén hármasban :)))

Kívánok ezzel a kis üdvözlőlappal minden kedves erretévedőnek, de legfőképpen a családomnak, a barátaimnak és a Scrap-családomnak csodálatos, mindenjóbangazdag, mindenrossztólmentes Új Esztendőt szeretettel!!!!

4 megjegyzés:

Kriszta (hozak) írta...

BÚÉK Nektek is!

Ritttus írta...

Boldog Új Évet! aztán legyen valami scrap oldal a koncertről is! :)

Krisz írta...

BUÉK nektek is! Vigyázz magadra!!! :)

evadraga írta...

Meséltél az idén, nem is keveset! :)) Mindig jó volt hozzád belátogatni, bár nem mindig kommentáltam a megjelenésemet, sokszor időhiány miatt.
Nagyon Boldog Új Évet kívánok Nektek! :*