2011. szeptember 17., szombat

Bettieescrap Nebulok és Template 4

Jaj, sziasztok, de régen jártam erre!!!!! Nem véletlen, pedig a gép előtt sokat ültem... na majd hamarosan megláthatjátok, hogy mi az igazolt távollétem oka.
Most pedig Nebulkák.


Kapható a Digiboutik boltjában.

Oldalam (melynek semmi köze nincs az iskolához :). Oli a karthagoi múzeum előtt ül az "ős"korból maradt kő ágyúgolyók tetején. Az eredeti fotón. :) Itt kis festőművésszé léptettem elő és éppen Sidi Bou Said látképét festi :).


Megjelent a napokban a 4. template is Bettitől, ezt most készítésügyileg kihagytam, de azért mutatom:

A digiboutikban és a Scrapbirdnél is kapható.

2 megjegyzés:

Era85 írta...

Ez nagyon jó!!!!!!! Egyből széles mosolyt varázsolt az arcomra! Nagyon jó Olivér képe, pont ide illik! :)))

Puzsi írta...

Szuper lett az oldalad!