2011. május 14., szombat

Újdonságok még tovább...

Nem tom előbb mit nyomkodtam meg véletlen, de nem tudtam továbbszerkeszteni a bejegyzésemet. Még mindig kicsit döcög a Blogger sztem. Legalábbis a képeket is elég lassan teszi fel...
Na, AAM4 és 5 még hiányzik, de meg szeretném majd csinálni, mert mindkettő tetszik.

Sapimanóé volt a válassz hármat kihívás, ahol egy hosszú listából 3 dolgot kellett választani, ami mindenképpen szerepel az oldalunkon és helyette bedolbni 3 másikat a listába.
Én a következőket választottam: kézlenyomat, zárójel, mintás papír. Egy anyáknapi képeslapot digiztem vele össze, mivel hagyományossal még soha nem próbálkoztam (mármint ezzel a profi formájával), de egészen hasonlóra sikerült, mint egy "hagyma"- ezen a rövidítésen magamban mindig kuncogok :)))

Felhasználtam: fehér csipke és zárójel: Osdesign Tazza di Café, Bóbita_spring sensations: anyukás papír,
Beedee kartontextúra, Rózsaszín csipke : Dtimy TFON, mondóka saját 

És az utsó, ami már egyszer fenn volt, de eltűnt: Icka:ötös lista kihívására készült. Mindegy volt, hogy miről szól a lista, csak 5 pontos legyen. Én ezt a képet készítettem, mert nem egész egy hét múlva lesz a 4. házassági évfordulónk, úgyhogy egy hirtelen ötlettől vezérelve összegeztem a fontosabb fordulópontokat az életünkben:

Papírok: Mörjike insd (DHD), Didó TFON, Sue Cummings kiegészítők_ basic elements/52 inspirations, Rachel Dickson_ bloom


Tádám, és most egy kis pihi :)
Ja scrapnight a cewén :) Megyek :)))

1 megjegyzés:

Rita(006) írta...

Ha nem mondod az anyák napi oldaladnál, hogy digi, komolyan megveszem hagymába! (én is kuncogok ezen a szón mindig)
Az összefoglalásod pedig nagyon ütős. szépek ezek a visszafogott színek, az elrendezés, de a felsorolásod viszi nálam a prímet!