2011. április 8., péntek

Self-promotion és 14/52

Kreatívhit kihívása alaposan elgondolkoztatott, holott elsőre nem is tűnt nehéznek a feladat. Örülök, hogy kieszelte ezt a kihívást, mert ezeket a fotóimat már régebben is szerettem volna összehozni egy oldalra, így meg aztán eléggé adta magát a dolog. Ki vagyok én? Mit csinálok? Hogy adnám el magamat? Hát most egy picit az óvónői mivoltomra helyeztem a hangsúlyt, ugyanis a képek itt mind-mind munkaidőben készültek, sőt, nem csupán munkaidőben, hanem effektívice munkavégzés közben! De rossz nekem, mi? :)))
Volt még sok, amit szívesen ráraktam volna, mert voltam még apáca, meg Boney M, meg ernyőtáncos, meg kis hableány, Bagira, meg mittudom én még mi nem...és ezek egyike sem farsang, hanem mind mind gyermeknap. Ami nekünk munka, de egyben szórakozás is. Idén jó korán lesz a gyermeknapunk, már az igazi előtt egy nappal (amúgy egy-két héttel utána szokott lenni)...jó lesz elkezdeni készülni! Egy ötletünk már abszolut megvan, a Modern Aradi Asszonykórus, de ahhoz is meg kellene varrni a ruhákat.
No, gyönyörködjetek sokféle orcámban, most megyek gyerekezni, mert felébredt!
Kreatívhit, köszi a játékot!!!!
Ja, és 2 in 1 ez lesz a 14. hetim az 52 hetesben, mert idő hiányában összevontam a dolgokat.
Este igyekszem kiegészíteni magyarázattal a képeket, mert a K.O.R. rapper biztosan ismeretlen fogalom (mivel mi kreáltuk :))), és Csinibaba engemet sem a férjemuram ölelget....de most futok.

Felhasználtam Sue és Vicki 52 Inspirations week 14, 13, 1, , basic, és Sue template-jét is.



És akkor megérkeztem a kiegészítéssel :) Csak a sztorizgatás és nosztalgia kedvéért... 
Szóval...TV maci: itt csupán egy kis "közjáték" voltam egy ovis csoport meseszereplése előtt. Bejöttem a klasszik zenére, leültem és megnéztem a mesét, ahogy TV maci is szokta, majd a végén fogatmostam, és elvonultam aludni. :)
Alatta óvodásként...összeszedtük jónéhány év gyermekszájait és főnököm volt az óvónéni, mi pedig, óvónénik,  játszottuk a gyerekeket. Szétröhögtük magunkat, mert ezt előtte sosem próbáltuk össze, csak a saját mondatainkat ismertük előtte. :)
Maki: Röviden: Riszálom így is, úgy is....
K.O.R.: na, talán ez kívánja a leghosszabb magyarázatot. Onnan indult az egész, hogy volt egy kolléganőnk, aki folyton passzív-negatív hozzáállással és beszólásokkal bombázott mindenkit. Kedvenc szava volt a kiégés. Egy picit az ő kifigurázása akart lenni a  produkció, így megalakítottuk a Kiégett Óvónők Rap-bandát. Szuper zenére írtunk egy szuper szöveget.(a zenéket a dadus nénim férje szokta volt írni nekünk) Volt nagy sikerünk ezzel is. Meg is találtam az imént a pakolászásban a szövegét, remélem lesz időm bepötyizni.
Szerénke: a kedves magyar mesefilm, Frakk szereplőinek öltözve adtunk elő egy mesejelenetet.
Cowgirl, na jó, ez idei farsangi :)
Kisdobos: összeálltunk néhányan és felidéztük a régi szép úttörődalokat. De jó is volt (imádom a régi úttörődalokat!)
Bennszülött: a Kerozin Hugacsakahuga számára jártunk esőcsináló bennszülött táncot :)))
Díva: Szerintem nem kell bemutatnom senkinek Koós János: A férjek egyenjogúságát...c. nótáját. Mikor megtudtuk, hogy a fiúk ezzel a számmal készülnek egy produkcióra, rögtön "ellentámadást" indítottunk és megírtuk a női verziót, "az asszonyok egyenjogúságát" :))), hááát, ez mekkora volt! Ennek is a kezembe akadt az imént a szövege :)
Csinibaba: a Gézengúz c. számhoz csináltunk egy kis színpadi verziót, én voltam a Pistike csaja :)) Olyan jól éreztem magam ebben a ruckóban, hogy az esti felnőtt bulira is ebben maradtam :)....és ha még azt is elárulom, hogy a cicitartókat kitömtem egy régi, kéttévágott szivacslabdával....(itt röhögök magamban az emlékeken, bejött, amikor a dadusnénimmel megtaláltuk ezt a labdát a tornaszertárban és egyből mindkettőnknek ez ugrott be, fájjj, perverz társaság :)))))))))))))))))))))) Aki ölelget, egyébként a dadusnénim férjeura, ő játszotta Pistikét.
És végül Dorothy : váltótársam volt Madárijesztő és volt egy döglött Totónk is egy plüsskutya személyében :))))
Nálunk olyan "elvetemült" társaság dolgozik, hogy még a férjeket is bevonjuk a szereplésbe, és hagyják is magukat (na, nem az enyém..), úgyhogy volt már férfi hastánc, meg kánkán, meg Irigy-mirigy paródia, szóval millió féle...

Na, most megyek folytatom a házimunkát...
Szép napot mindenkinek!

4 megjegyzés:

Bettieescrap írta...

Nagyon szuper lett, és egy igazi kaméleon vagy :)

kreatívhit írta...

Hát ez mekkora egy vidámságos oldal lett.Ötletes remek hangulatú.Köszönöm hogy részt vettél a játékomban. Szép hétvégét nektek.

evadraga írta...

Állati jó! :)))))) Nemgyőzöm nézni a sokféleséged! :D ehh, te színésznő! :)))

szrjudit írta...

Fantasztikus egy csaj vagy!!!!