2011. április 10., vasárnap

Mese, mese mátka folytatás

Jócskán elmaradtam a mesekönyvemmel, de azért haladgatok a háttérben.
Most a tarka mesét hoztam, melynek címe: Színpompa étterem - ahol minden étel MÁS színű.
Egyben megmutatom a borítótervemet is, amivel nem vagyok még mindig elégedett. Szenvedek vele már egy ideje, így aztán azt gondoltam, kidobom ötletbörzére, ne kíméljetek! :) (gerince még nincs beletervezve, mert egyelőre nem tudom, hogy hány oldalas lesz a könyv. Komolyan nem tudnám megmondani, hogy miért is nem tetszik, vagy mi a bajom vele, de ez már mondjuk az a verzió, amit meg mertem mutizni.....Könyörgöm segítsetek! :)



A Színpompás mesével is indultam az Aranyvackoron (sajnos ez nem jutott tovább) egy másik illusztrátorral, Fekete Andival, az ő rajzait használtam fel az oldalaimon kizárólag, illetve a háttérpapírt, amiből már megint sikerült olyat választanom, aminek nincs dokumentálva a gazdája...de sztem ez is Krissszé.
Ha Andi engedélyezi, akkor hozom a blogja linkjét,(engedélyezte.Íme: http://imog3n.blogspot.com ) érdemes bekukkantani, mert állati cukikat rajzol!

A borítón a városrajz is Andi munkája.

Na, duma alábbhagy, jöjjenek a képek, mert millió még a házimunka :(((


Remélem nagy a monitorja mindenkinek :)))) és el tudja olvasni, mert ezt most csak duplában hoztam, ha mégsem, és sikítotok, akkor hozom szimpla oldalakként.
SzrJudit, várom a mesecímedet nagyon! Bee-é már alakul!
Szép vasárnapot!

8 megjegyzés:

krisssz írta...

És ha pár textúrát húznál rá?:) Én azzal próbálkoznék. A többivel nincs bajom, csak nekem így túl steril.

Gólya írta...

Köszi, nem rossz ötlet.
Megpróbálom antisterilizálni....
Tied a háttérpapír????
Amúgy a szivárványos leckéd alapján küzdöttem meg a szivárványolással, na nekem semmi nem úgy működik, ahogyan leírtad, de cserébe sikerült valahogy elcsiribáznom az összes gradientemet, ismeretlen helyre távoztak... :)

krisssz írta...

Ügyi:) Hívd elő:) Panel>kisháromszög>load, és a PS mappában a preset-gradientnél ott van az összes. Ha ez nem volt elég részletes, akkor skájpoljuk meg.

treza írta...

Jé-jé-jé, mennyi mindenre van időd! És még tetszetős is, meg a fogalmazvány is élvezetes...nagyon! :)

Janka írta...

Timi, most írtam neked egy nagyon hosszú hozzászólást, de benyelte a rendszer, így most kicsit pipa vagyok... A lényege az volt, hogy én levenném a háttérből a szivárványos színátmenetet, mert ez így nagyon "sok", kicsit bazárias... csak a borítón lévő grafikán hagynám ott a szivárványt (persze úgy, hogy minden szín rajta legyen), levenném a rajzról is és a gerincfeliratról is a bevel and emboss effektet (ettől kicsit műanyagszerű lett, ami szerintem kicsit "műfajidegen" - ha érted mire gondolok...) és egy sima pici vetett árnyékot tennék rá. A háttérbe én is valami textúrát javasolnék, mondjuk öreg papírt, vonalas vagy kockás jegyzetpapírt vagy parafát, vagy öreg deszkát, esetleg elhalványított csipkét.... ezt sokat kell próbálgatni, míg megtalálod az igazit... de semmiféleképpen nem csinálnám a hátteret színesre, maximum valami szépiás-drappos színűre, hogy a színes grafika kiugorjon belőle. Így a gerincfeliraton is maradhatna a szivárványos átmenet és elég lenne oda is a fehér keret és a vetett árnyék az egységes hatás miatt. A színátmenetes hátteret azért sem javaslom, mert ha esetleg nyomtatásra kerül a mese, akkor a nyomtatásban nem lesz már ilyen, csúnyább lesz...
Amúgy nagyon tetszenek a meséid, és kék-zöld vagyok az irígységtől, hogy neked ilyenekre van időd... :-)

beedee írta...

Mint eme mesekönyv leendő tulajdonosa (imádlak Mr. Random!!!), kijelentem, hogy Krisssz-el értek egyet! Egy inci-finci textúra és minden más maradjon!! Nagggyon tetszik!! A mesét nem olvastam el, mert egyben szeretném az egészet, símogatni, szagolgatni, olvasgatni! Pussz!!!

szrjudit írta...

Tényleg valami textúra kéne rá, de egyébként szerintem tök jó, nekem tetszik a sok szín, alig várom, hogy az enyém legyen. A mesém címével abszolút bajba vagyok, azért hallgatok... Na de összekapom magam, az én eredeti csak nekem szóló "Goya mesém" legyen: A feneketlen hátizsák
:D :D :D

Toni írta...

Valóban kicsit steril, azt pedig nem értem miért csak a gerincen van rajta a címe és te miért nem szerepelsz rajta, mint író? A mese maga tök jó, hajrá mester! Most látom, rajta van a neved, de így szinte nem is látszik! pusza