2011. április 19., kedd

Most jutott eszembe...

.... ez nagyon durva....most hazafelé mérlegeltem magamban, hogy immáron április 19-e van....
Gondolkoztam és gondolkoztam, mintha valami szülinapi alkalmat elszalasztottam volna....
De nem, nem szalasztottam el, ajándék is készült, teljes tudatalatti alpha-állapotban. Nagypapám tegnap lett volna 91 éves. Mégis létezik a Kelepátia, és nem volt véletlen, hogy annyira akartam azt az Ady- verses oldalt!!!!

Ma viszont egy kicsit vidámabb a téma...Húsvétoltunk a Zenedében. Nem hiszitek el, milyen cukik a babák, amikor "locsolkodnak", az Anyukák hathatós közreműködésével, és a kislányok meg osztják a nyuszit, tojást, miegymást!
Rainbow Kata egy kis játékra invitált, amire már napok óta készültem, de most sikerült ezen az oldalon felhasználnom azok közül a tavaszias, húsvétos fontok közül, amelyeket Kata csokorba gyűjtött.
A fotón egy friss, ropogós mai csoportképet használtam fel. A csoportkép elkészítésének ideje alatt énekelnünk kell, hogy a gyerekek három-tíz másodpercig a képtérben maradjanak, csináltam paralel két géppel nyolc képet gyorsban, ez lett az enyém gépemmel készültek közt a legjobb :))), kilenc gyerkőc ötvenfelé szaladt volna :))))

Kép:

A képhez keretként, illetve torzítva a kavicsokat- tojatként felhasználtam Krisssz legújabb
ékszerkolleckiójának darbjait is, úgyhogy ment a cewe heti kihívására is.
Továbbá: Cajoline_CU freebie mix20, és topiaiers cu freebie, 
Renadesign_beautifulspring, saját háttér, fű fogalmamsincskitől :(,
Fontok: EasterfunbyTom és Bloomster


A képen feltűnik továbbá három darab szép kis húsvéti tojás alakú, formájú, színű, jellegű rumbatök, ezt kapták a Zenedés babáim ajándékba a "nyuszkótól". Annyira megörültem neki, amikor rátaláltam a boltban, és hát nem mondom meg milyen összeg volt, de nevetgéltem, mikor jöttem kifelé :)))
Ezt be is csomiztam Nektek, háthahahát vki fel tudja majd használni húsvéti oldalaihoz!
Szeretettel:

3 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Ötletes ez a csoportfotós oldal.S köszönöm/köszönjük meglepit is.

Era85 írta...

Gyönyörű kép! Milyen aranyosak a babák és a mamák?! Az ajándékot köszönöm!!!

do írta...

Annyira cukor az a sok nyuszi a fűben :D