2011. április 30., szombat

Anyák napja...

Ma volt az oviban az Anyák napja a fiamnál. Én úgy izgultam, mint egy vizsga előtt...
Nem népünnepély jelleggel, hanem egyesével köszönti mindenki az anyukáját, nagymamáit, dédiket. Egész nap lehet bejönni, ki mikor ér rá. Szép kis sarok volt berendezve szivecskékkel, virággal. Kekszgolyókkal kínűltak, amit szintén a gyerekek készítettek. Gyönyörű kulcstartót kaptunk ajándékba, és csodaszép verseket. Hihetetlenül büszke vagyok a fiamra! Olyan szépen szavalt! Igaz, hazafelé az autóban el kellett mondassam vele a verset mégegyszer, ugyanis annyira koncentráltam, hogy el ne bőgjem magamat, hogy semmire nem emlékeztem belőle. De neki ez sem jelentett problémát :)


Ez volt az ÉN versem:


Édesanyám drága, mit adjak tenéked?
Mivel mutassam meg, hogy szeretlek Téged?
Verssel, ajándékkal kedveskedem néked,
ültess az öledbe, én csak arra kérlek!


 Ez pedig a Nagymamáké:

 Pásztorné Antal Magdolna: Nagymama családja

 Olyan jó, hogy itt vagy köztünk drága mamikám,
 Úgy gondoskodsz sokszor rólam, mint az anyukám.

 Ha az anya dolgozni megy, te fogod meg a kezem,
 Szólok, hogy éhes vagyok, megkérdezed mit eszem?!

 Bármi gondom, bajom van, te azt mindig megérted;
 Hogyha kérem, elmeséled legkedvesebb mesémet.
Most ezen a szép ünnepen szívből köszönt unokád,
Tudod, mama úgy érzem, hogy veled teljes a család!



Jövök majd oldallal, készült kép és video is :) Ezért jó a bennfenntes anyukáknak :)
Ja, és ma olyan ügyes volt a Kistöki, hogy délután a galérián szundizhatott, ami azért náluk nagyon nagy szó. (Olivérnél meg aztán pláne. :))) Szegénykém azonban annyira fel volt aljzva, vagy az "idegen" ágy, vagy az anyáknapja, esetleg 2 in 1 miatt, hogy nem tudott elaludni :)))

És mi van ma még??? 12 éve, hogy összejöttünk a Zurammal :))) Pont ma.
Sűrű lesz a hétvégénk, de azért remélem lesz egy kis időm scrapre is :) Holnap Dóri sógornőm ballag, vasárnap anyák napja, de egyébként a telekre készülünk, többek közt nagy majális is lesz a környékbeli kis- és nagyobb városokban (Velence, Agárd).

Anyának készítettem egy képet anyák napjára, akit érdekel, az sb-n megnézheti a TFON galériában, ide nem merem feltenni addig.

Jó éjt!

4 megjegyzés:

Rita(006) írta...

Már nagyon várom az oldalad az anyáknapi Olis versmondós eseményről! Édes lehetett, és nagyon jó ötlet ez a különvonulósdi, mert sokkal bensőségesebb, mint egy össznépi ünnepély!
Jó szórakozást a hétvégére, de azért pihenjél is!

kreatívhit írta...

Első a 12 év megünneplése. Szeretek ilyen jó híreket olvasni.

Evus írta...

Nekem is tetszik, hogy személyre szólóan verselnek a gyerekek, nagyon jó lehetett és a versek is gyönyörűek!
Még nagyon sok 12 évet kívánok nektek (nekünk jövő hónapban lesz meg a 12 évünk :))
Boldog anyák napját!

Era85 írta...

Nagyon szép versek!!! A mamisat vittem! Köszönöm!!! Már alig várom az oldalad!!!!!!!!!!