2011. március 4., péntek

Kiscelli a mesében

Addig-addig nézegettem a kiscelli múzeum kapujáról készült fotóimat, amíg többet összevágtam, forgattam, perspektíváztam, össze-vissza textúráztam, végül ez a mese-oldal lett belőle, ami nagyon nem jellemző rám, de szerintem azért nem lett rossz. Nem is véletlen, hogy ebben a műfajban nem tevékenykedem, mert iszonyatos a térlátásom, vagyis inkább a térgondolkodásom, valahogy, mikor ezt osztották, egyáltalán nem álltam sorba, lehet, akkor még nem gondoltam, hogy egyszer szükségem lesz rá :)

Friendlyscrap_gardenset,stpatricksday,joyday és még néhány másik szet,
Addies design_magic garden,
Tattipitti_fruitsandflowers, Azur lila pillangója, Amy Hutchingson_cottagecritters,
createwingsdesign_wheredreamsbegin és mother nature és asszem ennyi

4 megjegyzés:

Puzsi írta...

Lehet, hogy a térlátásod botrányos, az oldalad viszont FANTASZTIKUS!

do írta...

WOW! Nagyon klassz oldal lett!

kreatívhit írta...

Mesés ez a "meseoldal":)

szrjudit írta...

Igazán szuper lett, nekem elhiheted, értek hozzá ;)