2011. március 18., péntek

"Csak egy szót kiáltok, csak annyit, hogy: ANYU!"

Osli csodaszép heritage készletét hozom mutogatni, bár azt hiszem Mindenkit annyira megihletett ez a csoda, hogy én vagyok az utolsó, aki erről blogol :).
Sebaj, ami késik, nem múlik. Vagy hogy is van az, hogy a tegnap felkerült készletből mára már mindenkinek oldala lett az Ivy-n, aki Orsi többi készletét is használta? Szerintem ez az ok, hogy megihlet, hogy előveszel egy régi, megsárgult fotót, ami passzol az ilyen készlethez, hogy elmerengsz a régi időkön, hogy elgondolkozol, elábrándozol, és szinte ezerrel kezdenek pörögni az agyadban a képek, melyik papírt hogyan, melyik elemet hová. (ez egy jó hosszú mondat lett :)))))
Margó írta a blogján, hogy csak úgy játszottak az ujjai a készlettel... na valahogy én is így voltam ezzel.
Sajnos nem vagyok birtokában túl sok régi fotónak...Anyuról van kettő, amikor kislány volt, az egyikkel már régebben készítettem oldalt az Sb.hu-n Franci "Család anno" kihívására, de ezt még nem mutattam itt, mert akkor még nem volt blogom, szóval most először jöjjön ez:

(a feladat egy régi családi fotó feldolgozása volt, és kellett mellé egy régi történet is, ami a fotóhoz kapcsolható - kora scrapes munkám, az elsők között volt)


Friendlyscrap (Votre Eva) házikó és papirok, Krisssz mucha template,
shabbyprincess gombok, Porzelaine, Janeaustin és vintage tipewriter fontok.


Most pedig mutatom Orsi gyönyörű minijét az Ivy Designer Contest week 5

És az ebből készült oldalam egy Mosoly albuma fotóval :)



Egyedül a tag színét illesztettem az alap papírhoz. Nekem annyira bejött ez a papír, hogy nem is akartam másikat felhasználni az oldalamhoz. Egyszerűen ez olyan.....légies és régies, és bár a rózsaszín nem a színem, de ez ebben a formában nagyon tetszik!
Ja, és a legnagyobb melóm a máslival volt....ugyanis egy hófehér, hatalmas masni volt Anyu fején a fényképen, de sajnos a kép scannelésekor (melyet nem én és nem most csináltam) a masni jócska része lemaradt. Ígyhát csinálnom kellett vele valamit, hogy mégis kinézzen valahogy, aztán ezt a keretből kilógós verziót választottam (a masni egyik fele teljesen a képen volt, azt tükröztem nemes egyszerűséggel) . Na ennyit a technikáról, mostmár lehet gyönyörködni :))))))

Orsi, köszönöm szépen!

4 megjegyzés:

Osli írta...

Annyira gyönyörűt alkottál a készletből! A masnit meg néztem is, azt hittem egy másik készletből tetted bele. De így, hogy írod, ez mekkora nagy ötlet! Nagyon tetszik. Ügyi vagy

kreatívhit írta...

Korhű hangulat:)

Era85 írta...

Nagyon szuper lett! A kora scrappes munkád már régóta az egyik kedvencem! Ez utóbbi, pedig nagyon-nagyon bájos!!! Imádom a masnit! A technikai megoldásod, pedig hihetetlen - számomra! :) Én még a rétegezésnél tartok! :D

beedee írta...

Én is azt hittem a masnira, hogy másik készlet! Ügyi vagy!!!! Nagyon szuper lett az oldal!