2011. január 16., vasárnap

Ma...

...kimentünk délelőtt a Rex Állatszigetre a gyerkőccel, friss levegőt szívni, állatokat nézegetni. Ő már volt ott egyszer a Nannikájával, de én és férjem még nem. Mi az óvodásaimmal ki szeretnénk jönni ide egy délelőtti kis kiruccanásra, úgyhogy rendes óvónéni lévén, előzetes terepszemleként (is) fogtam fel a kirándulást.
Nem sok időt töltöttünk kinn, de gyerkőcke jól érezte magát, fél órán keresztül dobálta a kavicsokat a befagyott tóba, jobban mondva itt a helyes kifejezés a tóRA. A kavicsok ugyanis nem süllyedtek el! Újabb érdekes természeti tapasztalatgyűjtés :)
Az állatok szépek voltak, aranyosak, van itt kis baromfiudvar, mini és nagy disznók, őzike, ló, szamár, kecskék, juhok, na és persze az örökbefogadásra váró kis és nagy ebek. Én nem vagyok nagy kutyabolond, szeretem az állatokat, de kedvtelésből én nem tartanék (gyerekkoromban kutyán kívül minden megvolt), de ahogy a szegény kutyeszok reményteli kis szemét megláttam, majdnem sírva fakadtam. A ketrechez közelítő látogatónak sorbanálltak, szinte épp csak meg nem szólaltak, hogy "Kérlek, vigyél haza! A nevem Csámpás, Bolhás, Kancsi...", és ahogy továbbmentünk, szinte tapintható volt a pofájukon a csalódottság. Hát elfacsarodott a szívem rendesen....
De azért jó volt :)
Na, ebből a sétából született a mai második oldalam. (Egyben a színinspirációba is megy)

Kissmekissmekissme fontok és dátumpecsételők a brusheesyről

Alul az apróbetűs szöveg:
Az Állatsziget megvalósításának első fázisaként 2004 nyarán megnyílt az Állat-örökbeadási központ  és a négylábúak birtokba vehették az első kennelépületet. A második 50 férőhelyes kutyakennel megnyitására egy évvel később került sor, ezzel duplájára bővült a befogadható állatok létszáma. Ezt követően minden évben újabb egységgel bővült a létesítmény (vizes élőhely és dísztó, háztáji farm, lovasterápiás foglalkoztató, kisállat símogató, nyitott kemenceszín, központi karanténállomás, vadon élő állatok bemutatója, stb.), míg mostani arcát elnyerte.

Nincsenek megjegyzések: