2010. december 2., csütörtök

Büszkeség!

 Na, ma végre megmozdultam, mert megÍgértem magamnak, hogy mindennap megcsinálok valamit a listámról, hogy karácsonyig elfogyjon :)
Konyhaszekrények lemosása - check! Plusz főztem, mostam, száraz ruhát hajtogattam és megszabadÍottam a párologtatót a vÍzkőtől, és még feltöltöttem a meséimet a pályázati oldalra!
Továbbá feltöltöttem az adventi naptárat (mert tegnap persze elfelejtettem, és már ki is nyittattam a gyerekkel egy fiókot! :) - ez azért nagy szám, mert bár mindig nagyon várom a karácsonyt, meg most már gyerkőcke is, azért ezt a naptárat folyton elfelejtem nyitogatni. (most is találtam még benne tavalyról mazsolát, meg áfonyát, meg kinder figurát :))))) Hozzá kell tennem, mivel Töki imádja a marcipánt, vettem neki bele méregdrága, egyesével csomagolt marcipános csokit, és az volt az első fiókban. NEM ÍZLIK NEKI! :) Úgyhogy most cserélhetem ki az összes marcipánt valami másra. (és még csak be sem tolhatom az arcomba a finomságokat, mert fogyizom.) Tetejébe nem is olyan egyszerű megtölteni, mert ini-mini fiókjai vannak, a kinder figurákat is pajszerrel kell beletoszigálni.... Alig kaptam valamit, ami belefér! :)
Szóval állati hasznos voltam ma, úgyhogy büszke vagyok magamra!
Még gyártottam néhány WA-t, mert úgy belejöttem mint kiskutya az ugatásba.
Reggel gyerkőcke fél 10-ig aludt, ilyet még soha az életben nem csinált, de gondolom pótolgatta az előző éjszakáját. Úgyhogy már reggel volt egy kis időm játszani.
Ímhol, ezt sem tartogatom magamnak, ha tetszik, vidd el!

Nincsenek megjegyzések: