2010. november 17., szerda

KreatÍv blogger dÍj

Juppié!
Kezdődött azzal, hogy, mint mondám, foglalkozom én ezzel a digitális scrappeléssel már vagy egy hónapja (se).
Az hagyján, hogy halálosan élvezem, de mennyire jól esett az a sok dicsérő szó, amit a műfajban réges-régen, profi szinten tevékenykedő scrapperektől kaptam! Úgy hÍzott a májam, hogy csak na!
Aztán ért a következő naaaaagy meglepetés. A cewe oldalán megnyertem a 77. heti kihÍvást!
Hirtelen azt sem tudtam 10 vagy 15 centire emelkedjek el a földtől!
Egy újabb szüzességnek oda: a nyereményemből vásárolnom "kellett" egy ángol nyelvezetű webshopban :), igen, igen ilyet sem nagyon csináltam még...ha igen, az magyar nyelvű oldalon történt, és ott mindent értettem! (ide tartozik, hogy sokat értek angolul, de soha nem tanultam a nyelvet, Így aztán, amikor komoly dolgokról van szó, pl. egy vásárlásnál, ahol nem ártana értenem, hogy mit miért nyomkodok meg, elbizonytalanodom: vajon jól csinálom-e?)
Meglepi NEXT: az én képem volt az inspiráció a következő kihÍváshoz!
 Íme
Most csodálkozik valaki, hogy ennyi pozitÍv élmény után nem akarok felállni a gép elől????
Nos, itt még nem értek véget a meglepetések. Gyanútlanul készülök a heti kihÍvásra, kép kész, oldalra felrak, majd hamarosan érkezik Florci, hozzászól a képemhez, és meginvitál benne az oldalára. Mentem is! Mert én egy ilyen kis kÍváncsi vagyok! Ezt találtam Florci blogján:
"Aztán eszembe jutott, hogy a cewén van pár "új arc", akik nagyon ügyesek, így aztán tőlem ők kapják (ti. a KreatÍ blogger dÍjat): golya,..."
Hát most mit tegyek??? Majdnem ujjongani kezdtem! De hát nekem nincs is még blogom!
(honlapom/jaim vannak, Florci ezekre hivatkozott :))) Oké, miután láttam azt a sok szép blogot, amin a (főként) lányok, asszonyok bemutatják a képeiket, ésatöbbi, elgondolkodtam rajta, no, egyszer majd erre is benevezek! De Így Florci megadta a kezdő löketet, s Ímhol, beindÍtottam a blogot.
Florci, ezúttal is nagyon köszönöm, hogy megajándékoztál a dÍjjal, néhány szÍvmelengető szóval!
Nos, hát, mi még a dolgom?
Ezek:

"Feltétele" a következő:
1. Köszönd meg, akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további 7 blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról 7 dolgot.


1., 2., 3., pipa.
4. és 5. pontot összevonom, tehát:
Először is, köszönöm a megtiszteltetést, hogy kaptam, és hogy ADHATOM. Mivel még nem vagyok nagy blogjáró, ezért azok közül válogatok, akiknél már jártam, akik munkáit csodálom.
Mindenekelőtt Krisssznek szeretném vele megköszönni a sok-sok kedves szavát, kitartó és türelmes segÍtségét, szuper ötleteit, tanÍtásait. Biztosan megkapta már tucatszor, vagy tucatszor a köbön, de azt gondolom, nagyon meg is érdemli!
Másodiknak rögtön giny jutott az eszembe. Annyira de annyira tetszenek a munkái!
Hihetetlenül kifinomultak, könnyedek, légiesek! Köszönöm az élményt, hogy nézegethetem őket!
Harmadikra Toni1976 ugrott be. Egy, mert olyan jók a hozzámszólásai, mindig felvidÍt! :) Kettő, mert a képeiből, hozzászólásaiból, képaláÍrásaiból mindig az az érzésem támad, hogy nagyon hasonlóak vagyunk. Imádom a humorát, és a képeit is!
Negyediknek Noncsi jutott eszembe, mert tetszettek a képei. Mert precÍzek, Ízlésesek, és mesélősek. És mert különben is megörültem neki, amikor felfedeztem a fórumon, mert a hugicájának a legjobb barinője voltam általánosban (úristen, még a kőkorszak előtt!), szóval, hellyel-közzel még ismerem is személyesen.
Aztán sokat gondolkodtam Rita006-n. De csak egy miatt, mert tudom, hogy nemrég kapta meg, nehogy már ráunjon, hogy 5 percenként dÍjat kap! :))))) De nem tudom kihagyni őt a 7-ből, mert olyan őszinte és kedves a blogja, és olyan sokfélét gyárt, hogy ihaj! És milyen klasszakat!
Icka lett a következő kiszemeltem, mert fantasztikusan sokoldalúnak találom, nagyon őszintének, és nem tudom, de azt hiszem, a blogja meleg, barna szÍne is rabul ejtett! :)
És végül, de nem utolsósorban Rubin, akitől múlt hétne lifteltem egy ötletet, amit mindjárt ide is fogok biggyeszteni. Azért ő, mert neki is rettenetesen kifinomoltak a munkái. Most mit csináljak, úgy látszik, nekem ez jön be.
Nos, asszem, most megyek, és teljesÍtem a hatos pontot :)
De előbb még itt a 7. pont.
Hét dolog, amit tudhat rólam a világ (nem fontossági sorrendben):
1. Kávéfüggő vagyok, nyáron pluszban fagyifüggő is.
2. Családfüggő vagyok.
3. Bárminemű kézművesség-izé-bigyó-dolog függő vagyok.
4. Imádok utazni és fotózni, valamint a fotóvégtermékeket bármilyen formában feldolgozni.
5. Januárban megyek vissza dolgozni három és fél év után.
6. Óvónéni vagyok, fejlesztőpedagógus, preventÍv és korrektÍv pedagógiai és pszichológiai szakértő- ez baromi jól hangzik, fel lehet vele vágni, de lényegében pedagógus szakvizsgát takar.
7. Kb. két éve tanulom a siket jelnyelvet, és remélem, hogy egyszer jelnyelvi tolmács leszek.


Hát akkor irány a hatos pont, és most mindenkinek szép jó éjszakát!
Gólya

Ó, és a beÍgért kép:

(lift from Rubin)

7 megjegyzés:

krisssz írta...

Szupi, hogy csináltál blogot:)) De az oldaladat is megnéztem, és el vagyok bűvölve tőle!! Hogy te miket csinálsz!! Fantasztikus! Gratulálok hozzá!

rubin írta...

Elkezdtem ide írni mindenfélét, aztán rájöttem, hogy majd inkább a blogomon áradozok és meglepődök :) Úgyhogy itt "csak" köszönöm, köszönöm, köszönöm :)

Toni írta...

Jól megérdemelt díj boldog tulajdonosa vagy! Én meg blog nélküli bitorló!:) Nagyra értékelem a megtiszteltetést és elértem célzásnak, hogy most már tényleg vakarjam össze magam és kezdjek el én is üzemeltetni egy saját virtuális otthont!
Köszi a lehetőséget, hogy gyakori kukolód lehetek!

Rita(006) írta...

Anyám, hogy Te milyen szépeket írsz rólam itt suttyomba! Nagyon köszönöm!!!!!!!
Nem is tudtam, hogy van blogod, ha meg nem nézem, a bloggerembe ki járt nálam. Szeretnék rendszeres olvasód lenni! (No de ezt a lehetőséget még nem raktad ki.)
Gratulálok a díjhoz Neked, igazán a legaktívabb, kreatív blogger TE vagy Gólya! :)

Rita(006) írta...

Én kérek bocsánatot, megtaláltam a rendszeres olvasási dolgot (mentségemre legyen mondva jól eldugtad). :)

Gólya írta...

Rita, meg küldtem neked a Cewe-n privit, de úgy látom elég sokan vannak, akik azt észre sem veszik...
Jelezni fogom Krissznek, hogy azt nem a fórumoldalon, hanem a főoldalon kellene valahogy jelezni, ha privid érkezik. Mert aki a fórumra nem megy fel, csak a gallery-be, az nem is látja!
A követést majd feljebb teszem, ha már lesz értelme :))))

Noncsi írta...

Nagyon szépen köszönöm itt is a blogdíjat!!! :)