2010. november 17., szerda

Egy újabb kezdet

Ma ismét sikerült elvesztenem egy szüzességet. Bevallom, mostanáig azt sem tudtam mi fán terem egy blog. Találkoztam már vele, persze, de meg sem fordult a fejemben, hogy egyszer én is csinálok majd blogot...
Hát eljött az idő :)
Nincs egy hónapja, hogy totál megfertőzött a digitális scrapbook vÍrus, igy aztán fogjuk rá, hogy ez a blog csak erről az oldalamról fog szólni. Na jó....lehet, hogy csempészek majd bele mást is. Végül is ez is én vagyok, és az a sok más is, amit még csinálok.
Beköszönésnek ennyi.
A következő bejegyzésből az is kiderül majd, hogy mi inspirált arra, hogy én is blogger legyek...
Az oldal kinézetét majd lehetőségeimhez mérten alakÍtgatom, ez még csak a kezdet... :)


Mindenkinek szép estét!

 Gólya

U.i.: Bocs mindenkitől, a klaviatúrám semmilyen formában nem birtokol kisméretű "Í"-t...

Nincsenek megjegyzések: