2010. november 28., vasárnap

Karácsonyi képeslap

Na, végre eszembe jutott, milyen is lenne a jó. Már vagy ötször nekiugrottam karácsonyi lapot gyártani, de egyik bénább lett, mint a másik. Eszembe jutott, hogy 2 éve csináltam a nagymamának (Anyukámnak, meg magunknak is egyet) egy ablakmatricát, ahol a karácsonyfa gömbök helyén Oli fejei virÍtottak, mint karácsonyfadÍszek.

Egy órámba telt, mire az erről készült fotót megtaláltam a gépen.....
Mostmár megint nem találom, úgyhogy hagyjuk, ha meglesz, amikor nem keresem, akkor majd betűzöm ide :)

Lényeg a lényeg, nyomattam belőle egy template-et, meg ebből csináltam egy amolyan karácsonyi képeslapnak beillő dolgot :)

 Hozzávalók: saját template, Krisssz mézes betűi, friendlyscrap Eva papÍrjai és masnija, és magyalja.

Ha tetszik, töltsd le a template-et itt és használd egészséggel! :)


Hullafáradtság, menés alvásba, MOST!
Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések: