2010. november 28., vasárnap

Egyelőre nem scrap kép :)

Juppié, úgy tűnik, valaki próbára akarta tenni az idegeimet tegnap ezzel a kis okossággal, de ma már működik minden. Próbálom pozitÍvan felfogni a dolgot, és azt hinni, mindez azért történt, hogy megismerkedhessek az alábbi fogalmakkal és lelőhelyekkel közelebbről : adatvédelem, böngésző, cookie-k engedélyezése és blokkolása, privát böngészés indÍtása....jesszusom! Olyan helyeken jártam a gépben, amit általában szörnyülködve, az ujjaim mögé bújva és félénken kilesve szoktam nézegetni, amint az uram kezeli....
No, ez is megvolt, az élet folyója meg tovább hömpölyög.

Aki még eddig nem figyelt fel rá (én eddig minden évben sikeresen lekéstem az első gyertyagyújtást), MA VAN ADVENT ELSŐ VASÁRNAPJA!
Gondolom a kreatÍvaknak nem kell szólni, mert már hetekkel ezelőtt bezsákoltak koszorúalapból, gyertyákból, szalagokból, gömbikékből, és alig várták, hogy kész legyen a koszorú :)))) Meg ki lehessen tenni, meg meg lehessen gyújtani az első gyertyát.
No, idén végre időben rájöttem, hogy most lesz, és időben beszereztem mindent, ami a köszörűhöz kell :)
Alapot nem vettem, azt kimentettem a tavalyi koszorúból. Mert amúgy rendes vagyok és minden évben készÍtek. Tavaly mesés jellegű volt, most pedig madaras jellegű lett, mindjárt mutatom, miért. Lehet, a múlt vasárnap látott MAFFIA előadás (20-as évek táncai- tánc-show), amiben a sógornőm is szerepelt (és nagyon büszke vagyok rá!) annyira megihletett, hogy kellettek ezek a szÍnes tollak a lelkivilágomnak. (múlt héten az előadásban volt egy "mádám", akinek piros tollboa volt a nyakában, és azzal legyezett ezerrel, mi pedig az első sorban tüsszögtünk a hulló tollaktól :))), na jó nem tüsszögtünk, hanem előadás után Olicska összeszedte a kihullott tollakat a szÍnpad elejéről, azóta is féltett ereklyeként őrzi, és emlegeti, hogy a néni elhagyta a tollait... :)))
Már tavaly is, amibe csak lehetett bevontam Olivért, együtt sütöttük a mézeskalácsot, meg együtt dÍszÍtettük cukormázzal, meg ilyesmi. El is határoztam, idén már elég nagy ahhoz, hogy segÍtsen a koszorú elkészÍtésében, Így félig- meddig lázasan és nagyon taknyosan segédkezett benne a kicsi lelkem. :)

Ímhol:







Lila, mint mostanában bármi, amihez hozzányúlok :) Evvan :))))
Remélem, azért még lesz időm egy scrap-oldalra is ma.
Amit pár bejegyzéssel előbb emlÍtettem, fel szerettem volna tenni, de nem teszem, mert nem lenne etikus... egy bizonyos ideig zárt galériába kell felnyomni, addig meg nem illene ide sem. Szóval dec. 15 után jövök a "Gólya 2010-es éve" évösszegző scrap-oldallal, amit tegnap legyártottam a Scrapbookozz velünk e-magazin kreatÍv próbatételére...itt teltölthető a magazin, a kihÍvás a 34. oldalán leledz :)

2 megjegyzés:

Pertine írta...

Micsoda szkrepp-alapanyag fotók készültek!.. :)

Gólya írta...

bizony, bizony, azóta nyilván más szemmel fotózok :))))