2015. június 24., szerda

SoMaságok

Mert egy büdös trehány disznó vagyok :(

Idő közben véget ért az iskola, tömérdek gála, verseny, fellépés, biziosztás, túlestem 7 db hagyományos ovis, ballagós album elkészítésén, fotózáson, ésatöbbi. Átcsoportosítottam (elkezdtem) a hagyományos alkotmányaimat egy másik blogra (ha érdekel: papirkeleplo.blogspot.hu), mert kezdett a blog kaotikus lenni. Innen nem törlöm azokat a bejegyzéseket, de a további terményeket már egyenest oda fogom feltölteni.


Valamikor anyák napja után elveszítettem a fonalamat, a CT oldalakat megcsináltam, de a blogolásra végképp nem volt időm. Most pótolok.

Időrendben próbálok haladni.

Motivated cards (és más SoMákok)


itt kapható

 Roll on...(Skateboard/ Bike/ Rollerskate)
Ez egyébként egy giga csomag, de részenként is elérhető. Van egy bicajos, egy görkori és egy gördeszkás készlet is.

bundle itt


BBP_Pretty Birds és csatolmányai


apróságok itt
Négy apróság külön csomagolva: papírok, madárkák, madáretetők és wordartok. Most csak a madárkás előkéjét hoztam, de a boltban egymás mellett vannak a polcon. :)

Ladybug Hug




Bye-bye Kindergarten Kit és Add-on 





Itt kapható

add on itt

Pillanatnyilag azt hiszem, pótoltam mindent. Ha nem, még jövök :)

Nincsenek megjegyzések: